واکنش تند دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به نشست شرم الشیخ


واکنش تند دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به نشست شرم الشیخ

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نشست شرم الشیخ را نشانه از بین رفتن هویت عربی خواند.

«زیاد النخاله» ضمن سخنان تند علیه نشست اخیر عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهور مصر، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن زاید، ولیعهد امارات در شرم الشیخ، تاکید کرد که این نشست و اجلاس ۵ گانه‌ای (یا ۶ گانه) که قرار است در قدس اشغالی برگزار شود (نشست میان سران رژیم صهیونیستی، آمریکا، مصر، امارات و بحرین) نشانگر از دست رفتن هویت عربی است که این به نفع دشمن صهیونیستی است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت روز زمین در سخنانی گفت: مقاومت واکنشی طبیعی در برابر اشغالگری است و ملت فلسطین بی‌وقفه به مقاومت و مبارزه علیه اشغالگران ادامه می‌دهد.

النخاله اعلام کرد عملیات‌های انفرادی مقاومتی یکی از شیوه‌های مقاومت ملت فلسطین است و جریان‌های مقاومت باید به فکر سازماندهی هرچه بیشتر نیرو‌های خود باشند.

سه شنبه گذشته السیسی تفرجگاهی در دریای سرخ میزبان «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، و «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد امارات، بود. منابع صهیونیستی پیش از این اعلام کرده بودند یک دیدار سه جانبه میان بنت، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی صورت خواهد گرفت که موضوع این دیدار سه جانبه در ارتباط با ایران است.

در همین راستا عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رای الیوم ضمن انتقاد از نشست سه جانبه شرم الشیخ برای مقابله با ایران، از سران عرب به سبب این کار به شدت انتقاد کرد و خواستار کنار گذاشتن دشمنی با ایران شد و افزود رژیم صهیونیستی حتی قادر به حمایت از خودش نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...