خوشنام‌ها در آغاز قرن جدید سوارکاری را تجربه می‌کنند


سریال «خوشنام» ویژه‌ی ماه مبارک رمضان از شبکه یک، روز‌های پایانی تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش شفاف، تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی که طرح و فیلمنامه ابتدایی اش توسط محسن کیایی نوشته شده بود و توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی شده است، در تهران ادامه دارد.

به گفته علیرضا نجف زاده سریال «خوشنام»، عوامل از دوم فروردین ماه در باشگاه سوارکاری مشغول کار هستند.

او می‌گوید: با توجه به اینکه بارندگی‌های اخیر تا حدودی شرایط را برای کار کردن سخت کرده است، اما با تمام انرژی به فعالیت ادامه می‌دهیم و همزمان کار پس تولید، مونتاژ، صداگذاری، موسیقی و تیتراژ درحال انجام است و تقریبا همه قسمت‌ها کامل شده است و به مرور درحال جمع، آوری و بستن قسمت‌های سریال هستیم. تمام تلاش ما این است تا در بهترین زمان سریال را به آنتن برسانیم و از کیفیت غافل نشویم.

به گفته این کارگردان، در سکانس باشگاه سوارکاری، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، امیر غفارمنش، علیرضا درویش، امیر کربلایی زاده، سیاوش چراغی پور بازی خواهند داشت و در ادامه مهران رجبی و صبا سلیمانی دختر مرحوم علی سلیمانی نیز به جمع آن‌ها خواهند پیوست. بعد از اتمام مراحل یک بازیگر دیگر به نام داوود حیدری نیز به جمع بازیگران اضافه خواهد شد و در پایان سکانس فینال را نیز در مشهد واقع در حرم مطهر امام رضا (ع) خواهیم گرفت.

در خلاصه داستان این سریال می‌خوانیم: از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

بازیگران سریال تلویزیونی خوشنام عبارتند از:حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر و با حضور رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی و دیگر بازیگران عبارتند از: مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوود نژاد، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سید رضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی، محسن گودرزی، مجید اکبری و...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد