تزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانی


یکی از اقدامات هیجان انگیزی که در هنگام تهیه و سرو انواع کیک و دسر نقشی اساسی در ظاهر و خوش طعم کردن کیک دارد دیزاین و طراحی آن با مواد مختلف به سبک های گوناگون است که اجرای هر یک از آن ها بستگی به سلیقه و خلاقیت فرد دارد تا جلوه ای منحصر به فرد و جذاب به آن بدهد. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به جهت آشنایی و یادگیری شما عزیزان مجموعه...

یکی از اقدامات هیجان انگیزی که در هنگام تهیه و سرو انواع کیک و دسر نقشی اساسی در ظاهر و خوش طعم کردن کیک دارد دیزاین و طراحی آن با مواد مختلف به سبک های گوناگون است که اجرای هر یک از آن ها بستگی به سلیقه و خلاقیت فرد دارد تا جلوه ای منحصر به فرد و جذاب به آن بدهد. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به جهت آشنایی و یادگیری شما عزیزان مجموعه ای از انواع ایده های مختلف تزیین کیک با شکلات را به نمایش بگذاریم.

مدل های جذاب تزیین کیک با شکلات

برای همه ما جالب است که بعد از پخت و تهیه کیک های متنوع اقدام به دیزاین آنها نماییم، به طور کلی می توان گفت ایده های متنوعی برای تزیین کردن کیک وجود دارد که با بهره مندی و الگو گرفتن از آن ها می توان انواع کیک را به سادگی با مواد مختلف دیزاین نمود. تزیین کیک با شکلات یک نوع از این ایده ها می باشد که می توان با استفاده از سس های شکلاتی یا انواع شکلات شیری، شکلات تلخ و… در شکل ها و مدل های مختلف انجام داد که امری ساده بوده و نیاز به مهارت زیادی ندارد و با کمترین تجربه حتی افراد مبتدی نیز می توانند دیزاین زیبایی به کیک خانگی خود بدهند.
بهتر است بدانید که شکلات و کاکائو بسیار مفید بوده و برای قلب خاصیت زیادی دارند به همین خاطر دیزاین کیک و دسر با این مواد گزینه مناسبی بوده و اغلب کاربرد زیادی دارد چرا که علاوه بر دادن جلوه زیبا به ظاهر کیک در خوشمزه شدن طعم آن نیز موثر می باشند.
تزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانی
برای اجرای این نوع تزیین کیک می توان در کنار شکلات از مواد دیگری همچون انواع میوه ها، اسمارتیز، ترافل، بیسکوییت و خامه متناسب با نوع کیک استفاده کرد و شکلات را به سبک های مختلفی بر روی سطح کیک ریخت و آن را پوشش داد. شکلات ها در کل به سه دسته تقسیم بندی شده اند که می توان به انواع شکلات شیری، شکلات تلخ و شکلات سفید که از چربی دانه کاکائو در آن استفاده شده اشاره کرد.
بسیاری از بانوان کدبانو و هنرمند که در هنر شیرینی پزی و کیک پزی مهارت دارند و به این هنر علاقه مند هستند ترجیح می دهند به منظور کاهش هزینه های اضافی تا جای امکان در مراسم و مناسبت های مختلف با استفاده از هنری که دارند خودشان به پخت مدل های مختلف کیک بپردازند و همواره به دنبال ایده هایی برای دیزاین و طراحی کیک خود با توجه به سلیقه و خلاقیتشان هستند. در ادامه چندین تزیین کیک با ایده های جذاب و جالب را مشاهده خواهید نمود.
تزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانی

تصاویری جذاب از انواع دیزاین شیک و خاص کیک

در ادامه نمونه های زیبایی از انواع تزیینات کیک های مختلف را در سبک ها و ایده های گوناگون به جهت الگو گرفتن شما عزیزان و اجرای مدل مورد پسندتان بر روی کیک خانگی یا سفارشی خود به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن نمایید.
تزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانیتزیین کیک با شکلات تخته ای و سس های شکلاتی برای مهمانی
در مطلب ارائه شده تصاویری دیدنی از مدل های مختلف تزیین کیک با شکلات را مشاهده نمودید که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار رگفته باشد و بتوانید با الهام گرفتن از آن ها بهترین دیزاین کیک را انجام دهید و از هنر دست خود لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سفره آرایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403