عمل به دستورات رهبری و کار برای انقلاب باید در اولویت امور باشد


عمل به دستورات رهبری و کار برای انقلاب باید در اولویت امور باشد

اصفهان–ایرنا–نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اجابت عملی دستورات رهبر معظم انقلاب و کار و تلاش برای انقلاب باید در اولویت امور باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، روز یکشنبه در آیین ادای احترام به مقام شامخ شهدا، میثاق با آرمان‌های نظام و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در گلزار شهدای اصفهان افزود: باید در کنار شهدا تصمیم بگیریم تا همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و تلاش برای بقای انقلاب اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد: ما امروز در جایی حضور داریم که فرزندان ما بسوی خدا بازگشته‌اند و اکنون آنان در سایه لطف حضرت حق زندگی می‌کنند و به بازماندگان نیز بشارت می‌دهند که اگر با خدا باشید از هیچ چیز نخواهید ترسید.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عید در زبان عربی به معنی بازگشت است، اظهار داشت: نو شدن طبیعت همانطور که برای مجموعه زمین شامل حیوانات و گیاهان یک عید است برای انسان‌ها نیز می‌تواند عید خداپرستی و خداشناسی باشد.

وی انتخاب عنوان عید به معنی بازگشت برای شروع سال را گزینش خوبی توصیف کرد و گفت: کُل زمین در اول فروردین به طبیعت خود باز می‌گردد و انسان هم که فطرت خداشناس و خداجو دارد به معشوق و آفریننده زمین و زمان که خداوند یکتاست، برمی‌گردد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: ذکر دعای تحویل سال با این معنا که "خدایا حال ما را به بهترین حال تحویل کن" نیز گویای پیام بازگشت انسان به طبیعت خویش است.

وی عیدهای قربان و فطر را جزو اعیاد انسانها برشمرد و گفت: انسانی که یک ماه خالصانه روزه گرفته است بعد از یک ماه به طبیعت خود بازگردد و عید قربان نیز برای حاجیانی است که ۱۰ روز تسلیم خداوند هستند و همه فرامین او را انجام می‌دهند.

به گزارش ایرنا، مسوولان استان اصفهان، امروز با حضور در گلستان شهدای اصفهان به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های متعالی نظام جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی