شهردار: پارک بانوان شاهرود با هدف ایجاد محیطی امن و نشاط آور ساخته شد


شهردار: پارک بانوان شاهرود با هدف ایجاد محیطی امن و نشاط آور ساخته شد

ایرنا - شاهرود - شهردار شاهرود با اشاره به افتتاح مرحله نخست پارک بانوان این شهر گفت: پارک بانوان با هدف ایجاد محیطی امن، مفرح و نشاط آور برای بانوان شاهرودی ساخته شد.

به گزارش ایرنا، محسن احمدی روز یکشنبه در آیین افتتاح پارک بانوان شاهرود که با حضور مسئولان استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از بانوان برگزار شد افزود: این طرح با تلاش مستمر، همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، حوزه عمران، فضای سبز و زیباسازی شهرداری شاهرود در مرحله نخست مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ساخت معابر حرکتی، استراحتی و مبلمان ، آلاچیق‌های زیبا، پیست دوچرخه سواری که تا بخشی از مرحله دوم بود اجرا شد، ادامه داد: تکمیل زمین‌های مینی گلف، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و پینگ پنگ، زمین بازی کودکان در ۲ بخش شامل زمین ایمن و ماسه بادی، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه در این مرحله افتتاح شد.

احمدی ضمن بیان این مطلب که به زودی عملیات اجرایی حصارکشی متفاوت در شرق پارک بانوان آغاز می‌شود، ابراز داشت: ساخت کتابخانه، دریاچه مصنوعی و جزیره، ساحل ماسه بادی، فضای نگهداری کودکان، غرفه فروش محصولات خانگی مختص بانوان خانه دار و دیوار سبز از جمله طرح‌های مرحله دوم ساخت پارک بانوان است که به زودی انجام می‌شود تا این پارک را در کشور با طرحی متفاوت و ویژه مطرح کند.

شهردار شاهرود با اشاره به اینکه در این دوره همدلی، همراهی و همکاری خوبی بین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود رقم خورده است، اظهار داشت: تمامی طرح‌های قبل و جدید شهرداری شاهرود با برنامه‌ریزی دقیق به سرانجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شاهرود را شهری ایده آل زندگی خواهیم کرد و برای تحقق این شعار از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم، افزود: لبخند مردم تصویری از ارائه خدمت صادقانه است و برای آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

احمدی ضمن بیان این مطلب که بانوان شاهرودی از هم اکنون می توانند با خیالی آسوده از این فضا استفاده کنند، ادامه داد: از همگی اعضای شورای اسلامی شهر، همکاران و مسئولانی که ما را در اجرای این طرح خاص و زیبا یاری کردند تقدیر می‌شود.

شهر شاهرود با بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی