شرایط برگزاری مسابقات بسکتبال با حضور تماشاگران فراهم شود


شرایط برگزاری مسابقات بسکتبال با حضور تماشاگران فراهم شود

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: باید شرایط حضور تماشاگران، هواداران و علاقه مندان به این رشته ورزشی در سالن های برگزاری مسابقات فراهم‌ شود.

مهران حاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یقین دارم با این حضور، یک تیم منسجم‌تر و قوی‌تر در ادامه لیگ خواهیم داشت، بدون شک هواداران یار سیزدهم تیم ما هستند که در کمک کردن به بازیکنان نقش بسزایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: چطور امکان دارد برای مسابقات فوتبال مجوز ورود تماشاگر داده می‌شود اما برای این رشته ورزشی از حضور آنها جلوگیری می‌ شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص مسابقه روز گذشته تیمش با صنعت مس رفسنجان که با برتری ۷۵ بر ۶۶ گرگانی‌ها پایان یافت ، تصریح کرد: مهم این است که شاگردانم‌ نبض بازی را در روند مسابقه در دست گرفتند و همه می‌دانند که هیچ کس قسم نخورده تیمش باید مسابقه را بِبَرَد، بطوری در این روز تیم مهرام به عنوان تیم اول گروه ب دور قبل در مقابل تیم پنجم گروه ما بازنده شد.

حاتمی ادامه داد: این که کسی فکر کند تیم ما از تیم‌های دیگر برتر است و تیم‌های دیگر دست و پا بسته هستند، اشتباه است، بطور مثال تیم رفسنجان در ۲ بازی قبل ما با آنها با اختلاف تک رقمی برنده شدیم اما در این دیدار در نیمه اول توپ‌های زیادی از دست دادیم و همان توپ‌ها گل شد.

وی تصریح‌کرد: در نیمه دوم شاگردانم به هماهنگی رسیدند و با حمایت از یکدیگر نتیجه را جبران کردند و نشان دادند در هر شرایطی که عقب باشند، می‌توانند به بازی برگردند.

وی افزود: برگشت به بازی با گذشت کمتر از ۲ دقیقه از آغاز نیمه دوم و اختلاف را صفر کردن و برتری گرفتن از حریف، باعث خوشحالی مجموعه تیم شد.

حاتمی گفت: البته منکر داشتن اشتباهات در این بازی نیستم و تلاش خواهیم کرد در مسابقه دوم آن ها را جبران کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص وضعیت حضور حامد حدادی در تیم گرگان گفت: حضور این بازیکن در هر تیمی نعمت است و این که حدادی به شخصه دوست دارد بیاید در گرگان و برای ما بازی کند، خیلی فرصت خوب و غنیمت است و من همچون گذشته از این حضور استقبال می‌کنم.

وی تاکید کرد: امیدوارم شرایطی مهیا شود که این بازیکن بتواند در تیم ما بازی کند و اگر این اتفاق رخ دهد، خوشحال‌تر از قبل خواهیم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟