پژو پارس سفارشی ELX ؛ قیمت، مشخصات فنی و عکس


پژو پارس سفارشی ELX ؛ قیمت، مشخصات فنی و عکس

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) گروه خودروسازی ایران خودرو خبر از راه اندازی خط تولید پژو پارس سفارشی ELX داده است. قیمت، مشخصات فنی و تصاویر این محصول را در ادامه ببینید. مدتی پیش مطلع شدیم که در پی بروز برخی مسائل و مشکلات فنی برای تارا ایران خودرو، حواله داران این خودروی تازه وارد به فکر تبدیل حواله خود... نوشته پژو پارس سفارشی ELX ؛ قیمت،...

گروه خودروسازی ایران خودرو خبر از راه اندازی خط تولید پژو پارس سفارشی ELX داده است. قیمت، مشخصات فنی و تصاویر این محصول را در ادامه ببینید.

مدتی پیش مطلع شدیم که در پی بروز برخی مسائل و مشکلات فنی برای تارا ایران خودرو، حواله داران این خودروی تازه وارد به فکر تبدیل حواله خود به پژو پارس سفارشی ELX افتاده‌اند. اکنون گروه خودروسازی ایران خودرو خبر از تولید پارس سفارشی ای ال ایکس با دو پیشرانه داده است.

پژو پارس سفارشی ELX در راه بازار است

در خصوص قیمت این سدان آپشنال باید گفت که به مشتریان اعلام شده و ظاهرا برخی از حواله داران محصولات این شرکت می‌توانند از طرح تبدیل خودرو سود ببرند. این پارس سفارشی دارای دو پیشرانه TU5 و XU7 است. قابل ذکر است که نسخه پیشرانه تی یو فایو این خودرو 1.6 لیتری 16 سوپاپه است و می‌تواند حداکثر 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

پژو پارس سفارشی ELX ؛ قیمت، مشخصات فنی و عکسپژو پارس سفارشی ELX ؛ قیمت، مشخصات فنی و عکس

همچنین در نسخه ایکس یو سون پارس نیز شاهد تعبیه یک پیشرانه 1.8 لیتری 8 سوپاپه هستیم که قادر به تولید حداکثر 97 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن متر گشتاور خواهد بود. جعبه دنده این سدان همان 5 سرعته دستی است و قدرت محرکه را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد.

همان‌طور که گفتیم این خودرو در دو نسخه پیشرانه راهی بازار می‌شود. دیگر تفاوت این دو پیشرانه علاوه بر مشخصات فنی قابل قبولی که دارند در امکانات و آپشن‌هایی است که دارند. در زمینه امکانات رفاهی نسخه TU5 عملکرد بهتری دارد و کامل تر به نظر می‌رسد. از جمله امکاناتی که در هر دو خودرو وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتی صندلی‌های برقی، دو کیسه هوا، بلوتوث، کاسه چراغ تیره عقب، شیشه‌های عقب دودی، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی، حسگر پارک و دوربین دنده عقب، آینه‌های تاشوی برقی، سنسور باران، سنسور نور، ترمزهای دیسکی عقب و جلو و رینگ آلومینیومی. البته در نسخه TU5 شاهد تعبیه کروز کنترل نیز هستیم.

پژو پارس سفارشی ELX ؛ قیمت، مشخصات فنی و عکسپژو پارس سفارشی ELX ؛ قیمت، مشخصات فنی و عکس

از جمله اشتراک‌های پارس سفارشی ELX همچون نسخه قدیمی این خودرو می‌توان به چراغ‌های تیره عقب و چراغ سوم ترمز سقفی اشاره کرد. نمایشگر لمسی درون کابین در مرکز کنسول تعبیه شده و سوییچ بانک روی داشبورد نیز متحمل تغییراتی شده است. به عبارتی می‌توان ویژگی‌های ظاهری این دو تیپ خودرو را در تغییر ساختار دسته راهنما و برف پاک کن، غربیلک فرمان، جلو آمپر و شیشه‌های دودی عقب خلاصه کرد.

پیش تر گفتیم که قیمت این دو خودرو به حواله داران اعلام شده و همان‌طور که انتظار داریم، قیمت نسخه XU7 کمتر از پارس سفارشی TU5 خواهد بود. در این خصوص قیمت پارس LX سفارشی که متاسفانه همچنان قابلیتی مثل ترمز دیسکی عقب در آن وجود ندارد، 188 میلیون تومان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس