اوج دلهره و وحشت با ترسناکترین فیلم های تاریخ 


فیلم های ترسناک از ژانرهای پرمخاطب و دوست داشتنی است اما نحوه انتخاب یک فیلم ترسناک و اینکه به چه زبانی تماشا کنیم از نکات مهم در این موضوع است. 

اوج دلهره و وحشت با ترسناکترین فیلم های تاریخ 

فیلم های ترسناک از ژانرهای پرمخاطب و دوست داشتنی است اما نحوه انتخاب یک فیلم ترسناک و اینکه به چه زبانی تماشا کنیم از نکات مهم در این موضوع است.

فیلم های ترسناک همانطور که از نامش پیداست یعنی دلهره و احساس ترس و تشویش ! پس فیلمی که بتواند به خوبی حس هیجان ناشی از ترس و دلهره را به شما القا کند موفق است. شروع ذهنیت برای ساخت آثار ترسناک از رمان ها و کتاب های نویسندگان معروفی بنام ادگار آلن پو یا برام استوکر و .. بود. اما دیر نگذشت که نویسندگان و سازندگان با ایده های بسیاری پا به این عرصه از گذاشتند. از فیلم های زامبی، آدمخواری، روح یا حتی موجودات فضایی همه به عنوان یک ایده نزد کارگردان های هالیوودی خودنمایی می کرد. شاید ایده ساخت یک فیلم موجودات آدمخوار کمی تخیلی به نظر برسد اما اگر کمی کنکاو کنید متوجه می شوید در هند یا برخی جزایر دور افتاده این کشور انسان هایی با زندگی های نخستین طور و وحشی وجود دارند، پس چندان دور از واقعیت نیست. اما موضوع اصلی این است که فیلم های ترسناک را با زیرنویس فارسی باید دید! چرا؟ دلیل اصلی آن انتقال بهتر ترس، حرکات بازیگران و حس آنهاست. جیغ و داد و مکالمه ی بازیگران در زبان اصلی و زیرنویس فارسی بسیار طبیعی و حس فیلم به خوبی منتقل می شود و میتوانید بصور کامل چیزی را که باید بگیرید را دریافت نمائید. اگر متقاعد شدید که زیرنویس فارسی در مورد آثار ترسناک بهتر است به دانلود فیلم ترسناک با زبان اصلی در رسانه ناب مووی مشغول شوید.

فیلم های ترسناک با زیرنویس فارسی چسبیده

۱- دانلود فیلم سفید بزرگ

فیلم سینمایی سفید بزرگ (Great White) یک فیلم بقا و ترسناک استرالیایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی مارتین ویلسون، نویسندگی مایکل بوگن و تهیه کنندگی نیل کینگستون و مایکل رابرتسون است. در این فیلم کاترینا بودن، آرون یاکوبنکو، تیم کانو، ته کوه توهاکا و کیمی تسوکاکوشی ایفای نقش می‌کنند. دو کوسه سفید بزرگ دور پنج مسافر سوار بر یک هواپیمای دریایی در کیلومترها دورتر از ساحل حمله‌ور می‌ شوند. این فیلم در ۷ مه ۲۰۲۱ در اسپانیا و در ۱۳ مه ۲۰۲۱ در امارات متحده عربی اکران شد و در تاریخ ۱۶ ژوئیه به صورت فیلم ویدئویی در ایالات متحده منتشر شد. پروازی پر از سرگرمی برای پنج مسافر به یک کابوس تبدیل می‌ شود. هواپیمای آنها در حادثه‌ای نابود شده و در یک قایق گرفتار می‌ شوند. اکنون آنها در ساحل باید با دو کوسه سفید بزرگ مبارزه کنند.

۲- دانلود فیلم شار لذیذ

اوج دلهره و وحشت با ترسناکترین فیلم های تاریخ 

فیلم شار لذیذ (Flux Gourmet) با ژانری ترسناک و کمدی ساخت ۲۰۲۲ آمریکا و انگلیس به نویسندگی و کارگردانی پیتر استریکلند با بازی آسا باترفیلد و گوندولین کریستی است. در جولای ۲۰۲۱، اعلام شد که IFC Films حقوق پخش فیلم در آمریکای شمالی را به دست آورده است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم برلین در ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. گروهی از هنرمندان پرفورمنس تجربی، که به‌خاطر فرآیند «کترینگ صوتی» (که در آن صداهای مزاحم را از غذاهای مختلف استخراج می‌ کنند) شهرت دارند، در یک موسسه هنری دورافتاده که توسط کارگردانی مرموز اداره می‌ شود، اقامت می‌ کنند. یک فرد خارجی وظیفه دارد مراسم روزمره گروه را ضبط کند، اما متوجه می شود که او به آرامی در حال تبدیل شدن به بخشی از جمع آنها است. برای دانلود فیلم های ۲۰۲۲ از رسانه ناب مووی استفاده کنید.

۳- دانلود فیلم فرزند شیطان

فرزند شیطان (The Devil’s Child) که با نام (Diavlo) نیز شناخته میشود فیلمی ترسناک و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۱ کشور کلمبیا به کارگردانی دیوید بوهرکز است که توسط کمپانی Tiny Tim Studios تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز دیوید بوهرکز برعهده داشته و بازیگرانی چون فیونا هورسی، مارونس پاسیانو، ماریا کامیلا پرز، آلیسون سالیوان، فرانسیسکا توز در آن بازی می کنند. همچنین این فیلم که با بودجه‌ تقریبی ۳۰۰ هزار دلار ساخته شده است اولین بار در تاریخ ۷ می سال ۲۰۲۱ به صورت اینترنتی در کشور آمریکا پخش گردید. در مورد یک پرستار جوان پر جنب و جوش آمریکایی است که توسط خانواده‌ای به نام هالیول استخدام میشود تا از یک پیرمرد ضعیف در خانه‌ای دورافتاده مراقبت کند. اما پس از مدتی و با وقوع حوادثی شوم و ترسناک، وی کشف میکند که نیرویی اهریمنی در این خانه حضور دارد که مسیر زندگی این پرستار جوان را کاملا تغییر خواهد داد. اکنون او باید با این نیروی شوم مقابله کند.

۴- دانلود فیلم حبس شده

حبس شده یا شات این (Shut In) فیلمی ترسناک، مهیج و دراماتیک محصول کشور آمریکا به کارگردانی دی جی کاروسو است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. فیلمنامه فیلم حبس شده توسط ملانی تواست نوشته شده است و ستارگانی همچون رینی کوالی، جیک هوروویتس، وینسنت گالو، آیدن استیمر ، لوسیانا وندت و پنه‌ لوپه مارتونه در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم راجع به یک مادر جوان به همراه دو فرزندش است که توسط نامزد خشن سابق خود در داخل انباری یک یک خانه گیر می‌افتند و باید تا قبل از این که دیر شود راهی برای فرار پیدا کنند. در این راه او باید از نبوغ خود برای محافظت از دو فرزند کوچکش در برابر خطرات احتمالی استفاده کند.

۵- دانلود فیلم جیغ ۲۰۲۲

اوج دلهره و وحشت با ترسناکترین فیلم های تاریخ 

جیغ (Scream) که با عنوان جیغ ۵ (Scream ۵) نیز شناخته می‌ شود، یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی مشترک مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت است که توسط سه کمپانی Paramount Pictures و Lantern Entertainment و Outerbanks Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جیمز وندربیلت و گای بوسیک براساس شخصیت‌های خلق شده توسط کوین ویلیامسون به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون نو کمبل، کورتنی کاکس، دیوید آرکت، ملیسا بارارا، جک کواید، میکی مدیسون، جنا اورتگا، دیلن مینتدر آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این فیلم که پنجمین قسمت از سری فیلم‌های جیغ محسوب می‌شود و با بودجه ۲۴ میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی توسط کمپانی Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی ۹۰.۴ میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ این اثر دنباله‌ای مستقیم برای فیلم جیغ ۴ محصول سال ۲۰۱۱ می‌باشد و اولین فیلم از مجموعه جیغ است که پس از مرگ وس کریون در سال ۲۰۱۵، توسط وی کارگردانی نشده است؛ در سال ۲۰۱۱ و پس از اکران فیلم جیغ ۴ وس کریون ایده ساخت قسمت پنجم و ششم را مطرح کرد اما آن‌ها به دلیل فروش پایین قسمت چهارم در باکس آفیس، در ساخت قسمت‌های بعدی تردید داشتند؛ در نهایت یک سریال تلویزیونی به نام جیغ Scream تولید شد که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ در دو فصل از شبکه MTV پخش گردید و فصل سوم آن نیز در جولای ۲۰۱۹ منتشر شد؛ فیلم جیغ ۵ تاکنون بیش از ۹۰ میلیون دلار در گیشه فروخته و بدین ترتیب به پردرآمدترین فیلم سال ۲۰۲۲ تبدیل شده است؛ منتقدان نیز به دلیل ارج نهادن به میراث وس کریون، ساخت این فیلم را تحسین کرده و از آن به عنوان بهترین دنباله‌ فیلم‌های جیغ یاد کردند. برای دانلود فیلم جیغ ۲۰۲۲ رو تکست آن کلیک نمائید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟