کاربران واتس‌آپ به‌زودی قادر به ارسال فایل با حداکثر حجم 2 گیگابایت خواهند بود


کاربران واتس‌آپ به‌زودی قادر به ارسال فایل با حداکثر حجم 2 گیگابایت خواهند بود

در حال حاضر واتس‌آپ (https://itresan.com/tag/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%E2%80%8C%D8%A2%D9%BE) برخلاف برخی برنامه‌های پیام‌رسان دیگر برای اندازه فایل‌های قابل ارسال از طریق پلتفرم خود محدودیتی را قائل شده است. این محدودیت‌ها در اکثر مواقع برای ارسال تصاویر، مشکل‌ساز نخواهند بود؛ اما کاربران هنگام ارسال فایل‌های ویدیویی یا اسناد با حجمی فراتر از یک...

در حال حاضر واتس‌آپ برخلاف برخی برنامه‌های پیام‌رسان دیگر برای اندازه فایل‌های قابل ارسال از طریق پلتفرم خود محدودیتی را قائل شده است. این محدودیت‌ها در اکثر مواقع برای ارسال تصاویر، مشکل‌ساز نخواهند بود؛ اما کاربران هنگام ارسال فایل‌های ویدیویی یا اسناد با حجمی فراتر از یک رقم معین با پیام خطا مواجه می‌شوند. اما به‌نظر می‌رسد که این وضعیت در آینده دستخوش تغییر خواهد شد.

بر اساس گزارش وبسایت WABetaInfo به‌نظر می‌رسد که در حال حاضر واتس‌آپ سرگرم تست قابلیت ارسال فایل‌ها با حداکثر حجم 2 گیگابایت است. اکنون تست این قابلیت توسط برخی کاربران خوش‌شانس در کشور آرژانتین آغاز شده است. برخی کاربران مقیم این کشور، پیامی را دریافت کرده‌اند که بر اساس آن حجم فایل‌های قابل ارسال از طریق واتس‌آپ به 2 گیگابایت افزایش یافته است.

تصویر اسکرین‌شات زیر نشان می‌دهد که پیش از اعمال تغییرات اخیر، محدودیت حجم فایل‌های ارسالی برابر با 100 مگابایت بوده است. اما تصویر اسکرین‌شات سمت راست نشان می‌دهد که اکنون امکان ارسال فایل‌هایی با حداکثر حجم 2 گیگابایت فراهم شده است.

اکنون به‌نظر می‌رسد که این فرضیه به سادگی می‌تواند از یک اشتباه تایپی ناشی شده و فردی به‌صورت تصادفی عدد 100 مگابایت را به 2 گیگابایت تغییر داده باشد. اما در عین‌حال تست قابلیت ارسال فایل‌ها با حجم بالاتر از سوی واتس‌آپ چندان مایه تعجب نخواهد بود.

کاربران واتس‌آپ به‌زودی قادر به ارسال فایل با حداکثر حجم 2 گیگابایت خواهند بود

واتس‌آپ در گذشته به‌دلیل میزان و کیفیت فشرده‌سازی تصاویر مورد انتقاد قرار گرفته است. بنابراین ایجاد امکان ارسال فایل با اندازه بزرگتر به‌صورت بالقوه به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی با میزان فشرده‌سازی کمتر و کیفیت بالاتر را ارسال نمایند. همچنین کاربران در عوض جستجو برای یافتن برنامه‌ها و روش‌های جایگزین، قادر به ارسال ویدیوهایی با حجم و کیفیت بالاتر خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!