49 مرکز اقامتی پلمب شدند


49 مرکز اقامتی پلمب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تا روز هفتم فروردین 1401 تعداد 9 هزار و 919 بازدید از سوی ناظران ستاد هماهنگی خدمات سفر از تأسیسات گردشگری انجام گرفته که از این تعداد 412 واحد گردشگری تشویق شده و 49 واحد نیز تعلیق یا تعطیل شده اند. همچنین به 891 واحد نیز تذکر داده شده است. 91 مرکز نیز درباره نواقصی که داشتند ابلاغیه گرفتند و از واحدهای استان های گیلان،...

۴۹ مرکز اقامتی در جریان بازرسی های انجام گرفته ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی تا روز هفتم فروردین ۱۴۰۱ پلمب شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، تا روز هفتم فروردین ۱۴۰۱ تعداد ۹ هزار و ۹۱۹ بازدید از سوی ناظران ستاد هماهنگی خدمات سفر از تأسیسات گردشگری انجام گرفته که از این تعداد ۴۱۲ واحد گردشگری تشویق شده و ۴۹ واحد نیز تعلیق یا تعطیل شده اند. همچنین به ۸۹۱ واحد نیز تذکر داده شده است.

۹۱ مرکز نیز درباره نواقصی که داشتند ابلاغیه گرفتند و از واحدهای استان های گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین، زنجان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد ۶۱ مورد بازدید نامحسوس شد.

تعداد ۳۲ هزار و ۴۶۷ تماس با سامانه ۰۹۶۲۹ گرفته شده که ۴۷۷ تماس ثبت شکایت شده و ۱۷۳۹ تماس شکایت نیز پیگیری شده اند.

۴۷۷ هزار و ۴۵۵ کیلوگرم مواد غذایی توسط ناظران بهداشت معدوم شده است همچنین دو هزار و ۷۵ واحد نیز پلمب شده که از این تعداد ۴۹ واحد اقامتی، ۱۱۳ مرکز بین راهی و ۳ پایانه مسافری پلمب شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟