استاندار فارس: تلاش گروه‌های جهادی برای ارایه خدمات به نیازمندان قابل تحسین است


استاندار فارس: تلاش گروه‌های جهادی برای ارایه خدمات به نیازمندان قابل تحسین است

شیراز-ایرنا-استاندار فارس گفت: به همت کمیته امداد فارس و گروه جهادی «الکفیل» زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد فارس فراهم شده و این خدمات به مددجویان ارائه می شود و علیرغم سیاه نمایی‌ها شاهد تلاش جوانان جهادی در این استان هستیم.

محمدهادی ایمانیه شامگاه دوشنبه در مراسم بازدید از اردوی جهادی گروه «الکفیل» که در اردوگاه «شهید ربانی شیرازی» برگزار شد، گفت: به همت کمیته امداد فارس و گروه جهادی «الکفیل» زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد فارس فراهم شده است.
استاندار فارس افزود: از چهارشنبه گذشته این گروه در پایگاه شهید ربانی شیرازی مستقر و به نیازمندان خدمت ارائه می‌کنند.
وی اعلام کرد: این خدمات از ۹ صبح تا ۱۱ شب به مددجویان ارائه می شود و علیرغم سیاه نمایی ها شاهد تلاش جوانان با نشاط هستیم و استانداری فارس از انعقاد تفاهم میان وزارت کار، کمیته امداد و استانداری برای تولید تجهیزات مورد نیاز و سخت افزارهای دندانپزشکی در شیراز حمایت می کند تا برای تمام مددجویان کشور فرصت ارائه خدمات ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: یکی از کارکردهای کمیته امداد، توانمندسازی جامعه هدف خود است و ارتقای شاخص های سلامت در این نهاد پیگیری می‌شود.

مرتضی موصلی افزود: با همکاری مجمع جهادی «الکفیل» و جمعی از دندانپزشکان استان فارس و سایر استان ها در نوروز ۱۴۰۱ فرصتی فراهم شد تا بهره گیری از گروه ها و روحیه جهادی زمینه خدمت به ۴۰۰ مددجو در هر روز فراهم شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا ۲ روز آینده حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات جهادی دندانپزشکان استان فارس بهره‌مند شوند.

موصلی تاکید کرد: مددجویان با بررسی مددکاران در ادارات کمیته امداد استان شناسایی و به این مرکز معرفی شده اند تا خدمات درمانی دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...