23 هزار نفر از درمانگاه‌های راهیان نور در خوزستان خدمات دریافت کردند


23 هزار نفر از درمانگاه‌های راهیان نور در خوزستان خدمات دریافت کردند

اهواز - ایرنا - معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: 23 هزار نفر از 25 اسفند 1400 تا هفتم فردوردین 1401 به درمانگاه‌های مستقر در یادمان‌های راهیان نور خوزستان مراجعه و خدمات درمانی اولیه را دریافت کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان، صادق آزاد منش به نمایندگی از دانشگاه در خصوص طرح سلامت نوروزی بیان کرد: تمام بیمارستان‌های خوزستان در حالت آماده باش هستند و بیش از ۹۸ هزار نفر در این مدت به بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: یک هزار و ۹۸۷ مورد تست پی.سی.آر، چهار هزار و ۳۷۹ مورد غربالگری در مرز، بیش از ۲۵۰ بازدید در حوزه مدیریت بیماری‌های واگیر، بیش از ۹ هزار بازدید از مراکز عمومی و پایانه های مسافرتی، ۶۱ مورد پلمب مراکز متخلف و ۴۳۲ مورد معرفی متخلفان به مراجع قضایی در این مدت از دیگر اقدامات مرکز سلامت محیط کار معاونت بهداشت خوزستان بود.

آزاد منش با اشاره به انجام بیش از سه هزار و ۱۸۴ ماموریت انجام شده توسط فوریت‌های پزشکی در این مدت، از آماده باش تمام پایگاه‌های اورژانس و ایستگاه‌های سلامت در مبادی ورودی خوزستان و تمام تیم‌های بهداشتی و درمانی خبر دادند.

وی ادامه داد: ۱۷ مرکز دندانپزشکی در شهر اهواز و ۲۷ مرکز در شهرستان‌ها در ایام نوروز فعال هستند.

وی گفت: برای رفاه حال هموطنان و مسافران نوروزی بیش از ۱۰۰ داروخانه شبانه روزی در خوزستان در حال خدمت رسانی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژل مانیکور برای سلامت ناخن مضر است؟