هیوندای آزرا گرنجور 2023 با طراحی کاملا متفاوت می‌آید + عکس


هیوندای آزرا گرنجور 2023 با طراحی کاملا متفاوت می‌آید + عکس

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) هیوندای آزرا گرنجور 2023 با طراحی کاملا جدید در راه است. این سدان کره ای در رندرهای منتشر شده بسیار جذاب و متفاوت به نظر می‌رسد. در ادامه با جزئیات طراحی این خودرو آشنا می‌شویم. استودیو KKS به تازگی به کمک تصاویر استتار شده‌ای که از هیوندای آزرا گرنجور 2023 منتشر شده بود توانست رندرهای... نوشته هیوندای آزرا...

هیوندای آزرا گرنجور 2023 با طراحی کاملا جدید در راه است. این سدان کره ای در رندرهای منتشر شده بسیار جذاب و متفاوت به نظر می‌رسد. در ادامه با جزئیات طراحی این خودرو آشنا می‌شویم.

استودیو KKS به تازگی به کمک تصاویر استتار شده‌ای که از هیوندای آزرا گرنجور 2023 منتشر شده بود توانست رندرهای جدیدی را بسازد. این رندها به خوبی نشان می‌دهند که مدل جدید آزرا گرنجور نسبت به نسل فعلی آن کاملا متفاوت خواهد بود. در ادامه با جزئیات طراحی این سدان کره ای آشنا خواهیم شد.

مشخصات هیوندای آزرا گرنجور 2023

هیوندای آزرا گرنجور 2023 با طراحی کاملا متفاوت می‌آید + عکسهیوندای آزرا گرنجور 2023 با طراحی کاملا متفاوت می‌آید + عکس

بر اساس رندهای ساخته شده می‌توان گفت چهره نوگرایانه به عنوان مهم‌ترین بخش طراحی این سدان کره ای محسوب می‌شد که البته به نظر می‌رسد هیوندای برای طراحی آزرا گرنجور 2023 از کانسپت استاریا الهام گرفته باشد. نسل جدید این سدان کره ای بسیار جذاب به نظر می‌رسد و در نمای جانبی آن یک خط قوی شانه به چشم می‌خورد؛ این خط از چراغ‌های LED منحصربه‌فرد جلو آغاز شده و تا چراغ‌های عقب امتداد پیدا می‌کند.

در رندهای ساخته شده و تصاویر جاسوسی نیز یک پنجره کوچک پشت ستون C دیده می‌شود. هرچند رندری از نمای عقب این خودرو منتشر نشده، اما طبق تصاویر جاسوسی می‌توان گفت طراحان هیوندای یک شبکه LED مشابه چراغ‌های استاریا یا آیونیک 5 را به عنوان چراغ قرمز برای این سدان در نظر گرفتند.

هیوندای آزرا گرنجور 2023 با طراحی کاملا متفاوت می‌آید + عکسهیوندای آزرا گرنجور 2023 با طراحی کاملا متفاوت می‌آید + عکس

از آنجایی که هیوندای نسل ششم و فعلی آزرا-گرنجور را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد و پلتفرم آن نیز قدیمی شده است، به نظرمی‌رسد نسل هفتم آن با یک پلتفرم کاملا جدید روانه بازار خواهد شد. همچنین این سدان کره ای به امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای نیز مجهز خواهد بود. البته هنوز مشخصات کاملی از این خودرو منتشر نشده و باید منتظر رونمایی رسمی از آن باشیم.

منبعcarscoops

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی