15 بستری و 2 فوتی کرونایی طی 24 ساعت گذشته در اردبیل


15 بستری و 2 فوتی کرونایی طی 24 ساعت گذشته در اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 15 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 2 بیمار جان خود را از دست دادند.

علی محمدیان نهم فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در 24 ساعت گذشته 15 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و 2 بیمار جان خود را از دست دادند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در سه نوبت اول، دوم و سوم نیز 2 میلیون و 177 هزار و 925 واکسن بوده است که از این تعداد 959 هزار و 528 واکسن مربوط به نوبت اول،839 هزار و 24 واکسن مربوط به نوبت دوم و 379 هزار و 391 واکسن مربوط به نوبت سوم می‌باشد.

محمدیان با بیان اینکه همچنین 20 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند، تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 70 نفر است که از این تعداد 34 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان های اردبیل، نیر، سرعین، خلخال، بیله سوار، گرمی، اصلاندوز، نمین و کوثر در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!