ده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کند


ده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کند

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) گلکسی S22 اولترا به عنوان پرچمدار جدید سامسونگ از قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته‌ای بهره می‌برد. از این رو قصد داریم شما را با 10 دلیل برای خرید گلکسی اس 22 اولترا آشنا کنیم. شرکت سامسونگ در بهمن 1400 از پرچمدار جدید خود با نام گلکسی S22 اولترا پرده برداشت؛ دستگاهی که ترکیبی از دو سری... نوشته ده دلیلی که شما را...

گلکسی S22 اولترا به عنوان پرچمدار جدید سامسونگ از قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته‌ای بهره می‌برد. از این رو قصد داریم شما را با ۱۰ دلیل برای خرید گلکسی اس ۲۲ اولترا آشنا کنیم.

شرکت سامسونگ در بهمن ۱۴۰۰ از پرچمدار جدید خود با نام گلکسی S22 اولترا پرده برداشت؛ دستگاهی که ترکیبی از دو سری محبوب و قدرتمند اس و نوت سامسونگ محسوب می‌شود که توانسته با قابلیت‌ها و امکانات پیشرفته خود برای گوشی های پرچمدار استاندارد جدیدی را به وجود آورد. در همین راستا در ادامه این مقاله شما را با ۱۰ دلیل برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا آشنا خواهیم کرد.

۱۰ دلیل برای خرید گلکسی S22 اولترا

۱. قلم S Pen

ده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کندده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کند

شرکت سامسونگ برای نخستین بار قلم S Pen را به گوشی های سری گلکسی اس خود اضافه کرد. قلم اس پن به عنوان یک ابزار مخفی برای خلاقیت و بهره‌روی بیشتر از امکانات گوشی های سامسونگ محسوب می‌شود و کاربران با آن می‌توانند کارهایی چون طراحی ایده‌ها، علامت‌گذاری اسناد و یادداشت‌برداری را به آسانی انجام دهند.

قلم S Pen فقط یک ابزار ساده برای نوشتن نبوده و در واقع این قلم با برخورداری از بلوتوث می‌تواند به عنوان یک ابزار کنترل از راه دور برای جابه‌جایی اسلایدها، تصویربرداری و بررسی رسانه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. همانند گوشی های سری نوت، گلکسی S22 اولترا نیز به مواردی چون Samsung Notes، Smart Select، Translate مجهز شده که تمام آنها فقط با یک ضربه در منوی Air Command در دسترس خواهند بود. همچنین سامسونگ برای این پرچمدار خود جدیدترین نسخه از S Pen را در نظر گرفته که نسبت به قبل کارها را با تاخیر کمتری انجام خواهد داد.

2. ابزاری همه کاره برای کسب و کارها

ده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کندده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کند

سامسونگ برای گلکسی S22 اولترا ابزارهای ابری گوگل و مایکروسافت را به گونه‌ای بهینه‌سازی کرده تا پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای به یک ابزار همه کاره برای کسب و کارها تبدیل شود. کاربران در بخش Microsoft و از طریق One Drive و برنامه آفیس قادرند به تمام فایل‌های خود دسترسی پیدا کنند. ضمن این که قابلیت Link to Windows امکانی را فراهم می‌کند تا بدون نیاز به برداشتن گوشی بتوان از طریق کامپیوتر و لپ تاپ به برنامه‌های گوشی دسترسی پیدا کرد.

3. سریع‌ترین سری گلکسی

سرعت در دنیای تجارت و کسب و کار بسیار حائز اهمیت است. در همین راستا سامسونگ برای رفع نیاز کاربران خود توانسته سریع‌ترین سری گلکسی را خلق کند. سامسونگ گلکسی S22 اولترا نخستین مدل از سری گلکسی اس سامسونگ محسوب می‌شود که به پردازنده 4 نانومتری مجهز شده است. هرچند خود این تراشه و طراحی پیچیده آن قابل مشاهده نیست، اما قدرت آن را در استفاده از این گوشی کاملا احساس خواهید کرد. کاربران به کمک این پرچمدار سامسونگ می‌توانند بدون کوچک‌ترین تاخیری به وبگردی، تماشای فیلم، ارسال پیام، چت با دوستان، خلق طرح‌های خلاقانه، حضور در کنفرانس‌ها و جلسه‌های اداری بپردازند.

۴. برخورداری از روشن‌ترین صفحه نمایش

سامسونگ گلکسی S22 اولترا علاوه بر سریع‌ترین پردازنده از بهترین و درخشان‌ترین نمایشگر نیز بهره می‌برد. سامسونگ برای این گوشی صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح WQHD+ را در نظر گرفته است. همچنین این نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۷۵۰ نیت می‌تواند تمام تصاویر و ویدیوهای شما را با جزئیات فوق‌العاده و روشن‌تر از هر گوشی دیگری به نمایش بگذارد.

این گوشی از قابلیت روشنایی اضافی (extra brightness) بهره می‌برد که کاربران با فعال کردن آن می‌توانند در خارج از خانه و در زیر نور مستقیم خورشید همچنان به آسانی از گوشی هوشمند خود استفاده کنند. همچنین صفحه نمایش این پرچمدار سامسونگ از نسبت کنتراست بسیار بالایی بهره می‌برد و قادر است تصاویر و متن را با درخشش و شفافیت بالایی به نمایش بگذارد. ضمن این که قابلیت مدیریت هوشمند نور آبی این گوشی، علاوه بر این که باعث می‌شود تصاویر به شکل ایمن و بدون خستگی چشم‌ها نمایش داده شوند، مصرف باتری گوشی را نیز کاهش خواهد داد.

5. دوربینی فوق‌العاده باکیفیت

ده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کندده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کند

گلکسی S22 اولترا از سیستم دوربین چند لنزی بهره می‌برد که امکان ثبت تصاویری با وضوح ۱۰۸۰ مگاپیکسل و ویدیوهای با کیفیت ۸k را فراهم می‌کند. از این رو کاربران با این پرچمدار جدید سامسونگ می‌توانند بهترین و باکیفیت‌ترین محتواها را تولید کنند. همچنین کاربران بدون نیاز به یک دوربین حرفه‌ای می‌توانند با این گوشی تصاویر بسیار حرفه‌ای را به ثبت برسانند. ضمن این که امکان ثبت ویدیوی بدون لرزش و بدون نیاز به سه‌پایه نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

سامسونگ برای این گوشی خود قابلیت زوم ۱۰۰ برابر را نیز در نظر گرفته است. همچنین دوربین گلکسی S22 اولترا بر اساس نوع سوژه به شکل اتوماتیک بین لنزهای فوق عریض، عریض و دو لنز فوتو تغییر خواهد کرد تا بتوانید تصویر بسیار حرفه‌ای را به ثبت برسانید.

6. ارائه بیشترین فضای ذخیره‌سازی

ده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کندده دلیلی که شما را به خرید گلکسی S22 اولترا ترغیب می‌کند

گلکسی S22 اولترا به هر مقدار حافظه‌ای که به آن نیاز داشته باشید را برایتان فراهم خواهد کرد. شما می‌توانید برای این گوشی حافظه ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و حتی ۱ ترابایت را انتخاب کنید. اگر همواره در حال تولید محتوا هستید و با فایل‌های حجیم سر و کار دارید، یک ترابایت حافظه داخلی بهترین گزینه خواهد بود. همچنین امکان انتخاب رم ۱۲ گیگابایتی نیز برای این گوشی وجود دارد تا از حداکثر سرعت این گوشی بهره‌مند شوید.

7. شارژر فوق سریع

سامسونگ برای گوشی پرچمدار گلکسی S22 اولترا یک باتری ویژه را در نظر گرفت تا بتواند در طولانی‌ترین روز کاری نیز به نیاز کاربران خود به خوبی پاسخ دهد. اگر به برای شارژ کردن گوشی‌تان عجله دارید، با شارژر فوق سریع سامسونگ (شارژر اختیاری 45 واتی) می‌توان باتری گوشی را در کمترین زمان ممکن شارژ کرد.

8. برخورداری از یک کامپیوتر جیبی

با وجود این که صفحه نمایش 6.8 اینچی گلکسی S22 اولترا می‌تواند در بسیاری از مواقع کافی باشد، اما برای انجام برخی از کارها باید از یک دسکتاپ استفاده کرد. در همین راستا به کمک سامسونگ Dex می‌توانید این گوشی پرچمدار را به مانیتور یا تلویزیون هوشمند متصل کرده و از امکانات آن در صفحه نمایش بزرگتر همانند دسکتاپ بهره‌مند شوید.

همچنین کاربران می‌توانند از طریق سامسونگ DeX گوشی خود را به شکل بی‌سیم به نمایشگرهایی که قادر به پشتیبانی از استاندارد Miracast هستند نظیر مانیتورهای سری اسمارت سامسونگ متصل کنند. البته امکان اتصال گلکسی اس 22 اولترا از طریق کابل HDMI به USB-C به مانیتور مورد نظر نیز وجود دارد.

9. اتصال به اکوسیستم گلکسی

مالکان گوشی گلکسی S22 اولترا می‌توانند به کمک این گوشی پرچمدار به اکوسیستم گلکسی متصل شوند و گوشی خود را با هر ترکیبی از Galaxy Buds2، Watch4، Tab S8 و Galaxy Book Pro PC همگام‌سازی کرده و کارهای خود را آسان‌تر از همیشه به انجام برسانند.

10. برخورداری از بالاترین سطح امنیت

امنیت و حفظ اطلاعات به عنوان مهم‌ترین بخش دستگاه‌های دیجیتال محسوب می‌شود. همچنین سطح امنیت این دستگاه‌ها در شرایط فعلی که کسب‌وکارها از مدل‌های ترکیبی کار یعنی حضوری و دورکاری استفاده می‌کنند بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در همین راستا سامسونگ بالاترین سطح امنیت را برای گلکسی S22 اولترا در نظر گرفته است تا از داده‌های کاربران به شکل کامل محافظت کند.

در واقع پلتفرم امنیتی سامسونگ Knox قادر است با چندین لایه محافظتی امنیت دستگاه شما را در بالاترین سطح قرار دهد. این پلتفرم پیشرفته می‌تواند از ورود هر نوع بدافزار و فعالیت‌های مخرب آنها جلوگیری کند. همچنین بخش Knox Vault این پلتفرم با حفاظت از رمزهای عبور و داده‌های شخصی کاربران را در یک پلتفرم جداگانه باعث افزایش سطح امنیت این گوشی خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها