فیلم| ماجرای توهین علی مشهدی در جوکر


فیلم| ماجرای توهین علی مشهدی در جوکر

توهین علی مشهدی در جوکر به هم تیم های خود واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

فیلم| ماجرای توهین علی مشهدی در جوکر

به گزارش راهبرد معاصر توهین علی مشهدی در جوکر توجه بسیاری از مخاطبان این رئالیتی شو را در پی داشت. او که از ابتدای شروع این فصل منفعلانه عمل می کرد در بخشی از قسمت دوم فصل پنجم جوکر خطاب به هم گروهی های خود گفت: من قرار بود در تیمی حضور داشته باشم که افرادی چون گلزار، بهرام رادان، مهران مدیری حضور داشتند اما در دقایق پایانی احسان علیخانی از من خواست که هم تیمی شما شوم. او در ادامه گفت:همین شد که از یه گروه فوق لاکچری اومدم تو یه گروه گشنه. همین الان اگر کیف های جایزه ها را باز کنم می بینم که بخشی از پول را برداشتید. این صحبت او با واکنش هم گروهی های وی همراه شد.

مهران غفوریان، مجید واشقانی، علی مشهدی، امیر حسن صدیق، علی اوجی، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی بازیگران این فصل جوکر هستند.

سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. این رئالیتی شو دارای چندین فصل است که در هر فصل ۸ نفر از هنرمندان کشور به رقابت می‌پردازند.

سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می‌شود. این برنامه به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است. سریال جوکر از آذر ۱۴۰۰ شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟