شهادت سرباز وظیفه سیدنوید موسوی بر اثر اصابت گلوله


شهادت سرباز وظیفه سیدنوید موسوی بر اثر اصابت گلوله

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: شب گذشته در شهر بندر امام حسن شهرستان دیلم بر اثر درگیری گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح، متاسفانه یکی از کارکنان وظیفه شهید و یک نفر کادر انتظامی مجروح شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی یاری روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: ساعت ۲۱ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک درخیابانی در سطح شهرستان پارک شده است، که سریعا گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضع به محل اعزام شدند.

وی گفت: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، فردی با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم "سید نوید موسوی" بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ستوان‌یکم انتظامی جلیل دازه به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان است.

سرهنگ علی یاری با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی و تلاش ها برای دستگیری وی به صورت ویژه ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، نخستین مامور پلیس در سال جدید نیز، بر اثر تیراندازی اشرار سوم فرودین ماه امسال در ایرانشهر به شهادت رسید. ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر هنگام گشت‌زنی به‌منظور تامین امنیت و آرامش مردم، با تعدادی از اشرار که قصد ناامنی در شهر را داشتند درگیر شدند که در این درگیری اشرار به سمت پلیس تیرانداری کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

متاسفانه در این درگیری ستوان یکم منصور بزی ساکت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش