خرید کاغذ کاهی و کرافت در کاغذ و مقوای طرفه


خرید کاغذ کاهی و کرافت در کاغذ و مقوای طرفه

کاغذها دارای انواع مختلفی هستند که از بهترین آن‌ها می‌توان به کاغذ کرافت اشاره کرد و با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات این کاغذ، به راحتی در اکثر صنایع به‌کارگیری می‌شود

کاغذها دارای انواع مختلفی هستند که از بهترین آن‌ها می‌توان به کاغذ کرافت اشاره کرد و با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات این کاغذ، به راحتی در اکثر صنایع به‌کارگیری می‌شود که از جمله می‌توان به صنعت بسته‌بندی، تولید جعبه‌های فانتزی، انواع ساک دستی و مواردی از این دست اشاره کرد. ضمن اینکه این نوع کاغذ دارای سازگاری مناسب با محیط زیست بوده و همچنین قدرت جذب بالایی نیز دارد. این نوع کاغذ در گرماژهای مختلفی اعم از 30 تا 500 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد که به راحتی نیز قابل تهیه خواهد بود. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ کاغذ کرافت توضیحات بیشتری ارائه دهیم.

خرید کاغذ کاهی و کرافت در کاغذ و مقوای طرفه

کاغذ کرافت چیست

این نوع کاغذ که نوعی مقوا نیز به شمار می‌رود از خمیر کاغذ شیمیایی تهیه شده و نام دیگر آن کاغذ کرافت یا گراف است. برای نخستین بار چنین کاغذی در آلمان به کار گرفته شده و با توجه به معنای کرافت که قدرت و مقاومت را تجلی می‌کند، این کاغذ از استحکام قابل توجهی برخوردار است. از ویژگی‌های خمیری که با استفاده از آن، چنین کاغذی تولید می‌شود نیز می‌توان به قابلیت بازیافت اشاره کرد. اما در کنار این موارد می‌توان به موارد زیر به عنوان بهترین ویژگی‌های کاغذ کرافت اشاره کرد:

تنوع بسیار بالا دست افراد را برای تهیه‌ این نوع کاغذ باز گذاشته است. این کاغذ در برابر پارگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. کشسانی بودن کاغذ از دیگر بهترین ویژگی‌های این محصول است. کاغذ کرافت قدرت جذب فوق‌العاده‌ای داشته و بسیار منعطف است. به نسبت سایر کاغذها دارای هزینه‌ بسیار پایین است. مقاومت مکانیکی این نوع کاغذ نیز در حد قابل قبول است.

مهم‌ترین کاربردهای کاغذ نوع کرافت

این کاغذ نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای پیشرفته نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جمله می‌توان به کشورهایی ماند کره، روسیه و چین اشاره کرد که از تولیدکنندگان این محصول نیز هستند. به طور کلی از این نوع کاغذ در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

- بسته‌بندی مواد غذایی از مهم‌ترین کاربردهای کاغذ کرافت است.

- کاغذهای بیمارستانی از دیگر موارد استفاده از این نوع کاغذ است.

- در اکثر موارد بسته‌بندی پوشاک نیز با این نوع کاغذ انجام می‌شود.

- در بسته‌بندی‌هایی مانند سیب و گوجه نیز از این محصول به‌کارگیری خواهد شد.

- برای دستگاه‌های اتوا کلاو ساک دستی نیز از کاغذ نوع کرافت بهره گرفته می‌شود.

- در الگوهای خیاطی نیز از چنین کاغذی استفاده می‌شود.

- این کاغذ از انواع کاغذهایی است که به‌عنوان کاغذ پایه در تولید سمباده به‌کارگیری می‌شود.

- در عایق‌های الکتریکی در ترانسفورماتورهای بزرگ نیز از کاغذ کرافت استفاده خواهد شد.

- این نوع کاغذ برای لمینیت نیز کاملاً مناسب خواهد بود.

- برای تولید نئوپان از این کاغذ (به‌عنوان مواد اولیه) به‌کارگیری می‌شود.

خرید کاغذ کاهی و کرافت در کاغذ و مقوای طرفه

نوع بهتر کاغذ کرافت

اینکه چه مدل از این نوع کاغذ استفاده شود، به انتخاب و سلیقه‌ خودتان بستگی دارد. با این حال شاید بهترین نوع کاغذ کرافت آن است که زبری و گرماژ بهتری داشته باشد. در واقع برای موقعیت و کاربردهای مختلف می‌توان از انواع مختلف این محصول استفاده کرد. برای مثال برای بسته‌بندی سیفی‌جات و حتی چاپ از کاغذهای کرافت با گرماژ حداقل 40 و حداکثر 70 به‌کارگیری می‌شود. به طور کلی به راحتی می‌توانید با توجه به موارد مصرف‌تان بهترین نوع کاغذ کرافت را انتخاب و استفاده کنید. ضمناً گفتنی است که به دلیل قابلیت بازیافت این محصول و حفظ محیط زیست، به‌کارگیری از این نوع کاغذ در میان افراد به نسبت سایر کاغذها محبوب‌تر است.

کاغذ کاهی چیست

در کنار مناسب بودن کاغذ کرافت نوع دیگری از کاغذ وجود دارد که کاغذ کاهی نام دارد. این نوع کاغذ که به کاغذ روزنامه نیز شهرت دارد، نسبت به دیگر کاغذهای موجود در بازار ارزان قیمت‌تر بوده و برای مصارف مختلف مانند بسته‌بندی موادغذایی، چاپ مجلات و بروشور و مواردی از این دست استفاده می‌شود. ضمناً گفتنی است که این نوع کاغذ در برندهای مختلفی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاغذ روسی و نروژی اشاره کرد. همچنین ناگفته نماند که بیشترین کاردبرد این نوع کاغذ در ساندویچی‌ها و فست‌فودهاست.

انواع کاغذ کاهی

این نوع کاغذ دارای اقسام مختلفی است که در ادامه به بررسی کوتاه هر یک خواهیم پرداخت:

- کاغذ کاه بامبو که پر واضح است که از شاخه‌های این درخت تولید می‌شود.

- کاغذ کاه برنج که طبیعتاً بعد از برداشت دانه برنج در نظر گرفته می‌شود.

- کاغذ کاه گندم.

هر کدام از این نوع کاغذها از ویژگی‌هایی مانند شفافیت و صاف بودن برخوردار هستند و در کنار این موارد مانند کاغذ کرافت از جاذب‌های مناسبی نیز برخوردار خواهند بود. ضمناً گفتنی است که کاغذهای کاهی در برابر مواد خارجی و باکتری‌ها بسیار مقاوم هستند.

درجه‌بندی کاغذهای کاهی

کاغذهای کاهی در درجه‌بندی‌های مختلفی ارائه می‌شوند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاغذ کاهی استاندارد: این نوع کاغذ به دلیل محبوبیت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به ارزان بودن، اولین انتخاب برای استفاده مخصوصاً برای روزنامه‌ها خواهد بود. کاغذ کاهی پیشرفته: این نوع کاغذ کاهی به نسبت نوع استاندارد نرم‌تر و صاف‌‌تر است و برای چاپ صفحات رنگی ضمیمه شده روزنامه‌ها کاربرد دارد. کاغذ کاهی مخصوص: این نوع کاغذ کاهی نیز برای بروشورهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چرا که برای این منظور به یک کاغذ قطورتر با جذب رنگ بالا نیاز است.

خرید کاغذ کاهی و کرافت در کاغذ و مقوای طرفه

خرید کاغذ کاهی و کرافت در کاغذ و مقوای طرفه

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه نیاز به قیمت کاغذ کاهی و یا کاغذ کرافت دارید کافی است که به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از سایت کاغذ و مقوای طرفه بهره ببرید. در این سایت به راحتی می‌توانید به قیمت انواع کاغذها و همچنین مقوای ایندربرد و پشت طوسی دسترسی داشته باشید. از مزیت‌های به‌کارگیری از این مجموعه نیز می‌توان به تنوع انواع کاغذ مومی سولفات و مقوا، قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالای کالاها اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید با مشاوران و مدیران مجموعه کاغذ و مقوای طرفه در تماس باشید، کافی است به سایت این مجموعه به نشانی www.papiere.ir مراجعه نمایید.

برای دیدن قیمت روز انواع کاغذ میتوانید به سایت بالا مراجعه و در قسمت دیدن قیمتها از بروزترین قیمت کاغذ و مقوا با خبر شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه