جشن صعود لهستان؛ سجده شکر و حمایت لوا از اوکراین!


جشن صعود لهستان؛ سجده شکر و حمایت لوا از اوکراین!

روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، آماده است تا با این تیم در جام جهانی 2022 قطر حاضر شود.

به گزارش "ورزش سه"، لهستان شب گذشته در دیداری حساس در چارچوب مسابقات پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف سوئد رفته و موفق شد با پیروزی 0-2 در این بازی مجوز حضور در قطر را به دست آورد.
هم تیمی‌های لواندوفسکی شب گذشته با تمام قوا قدم به دیدار برابر سوئد گذاشتند تا مجوز حضور در جام جهانی را به دست آوردند و به لطف دو گلی که این بازیکن و زلینسکی به ثمر رساندند موفق شدند به این هدف دست پیدا کنند.
لهستان در طول این بازی قدرت و تمرکز بیشتر خود نسبت به حریف را نشان داد اما دروازه‌بان سوئد نیز بارها و بارها مانع از گلزنی این تیم شد. این در حالی بود که وویچک شزنی در دروازه لهستان نیز روی چند صحنه درخشان ظاهر شد.
در حالی که نیمه دوم با تساوی بدون گل آغاز شده بود، لواندوفسکی موفق شد تیمش را از حریف پیش بیاندازد و پس از آن بود که این تیم سعی کرد از تک گلی که به ثمر رسانده بود محافظت کند. در نهایت زلینسکی خیال هواداران لهستان را راحت کرده و اختلاف را به دو گل رساند تا تیم کشورش هم در فهرست کشورهایی قرار بگیرد که پاییز امسال راهی قطر خواهند شد.

لواندوفسکی پس از این بازی میکروفنی را در وسط میدان به دست گرفته و از تمام هوادارانی که برای حمایت از این تیم به ورزشگاه آمده بودند تشکر کرد. او چند ثانیه بعد سجده شکری به جای آورده و چمن ورزشگاه را به نشانه احترام بوسید.
کاپیتان لهستان همچنین بازوبند کاپیتانی به رنگ پرچم اوکراین به دست داشت تا یاد و خاطره درگذشتگان این جنگ و همچنین شرایط بد آوارگان این کشور را یادآور باشد. این اولین باری نبوده که لوا اقدام به حمایت از مردم اوکراین می‌کرد و در طول یک ماه اخیر بارها همدردی‌اش با آنها را نشان داده است.

جشن صعود لهستان؛ سجده شکر و حمایت لوا از اوکراین!
جشن صعود لهستان؛ سجده شکر و حمایت لوا از اوکراین!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر