فرماندار بناب: شعار سال از سربرگ ادارات به عرصه عمل انتقال یابد


فرماندار بناب: شعار سال از سربرگ ادارات به عرصه عمل انتقال یابد

تبریز - ایرنا - فرماندار بناب گفت: تغییر شعار سال در سربرگ های اداری فایده ای ندارد و موظف هستیم بر اساس نام گذاری سال برنامه ریزی کرده و تمام توان خود را در راستای تحقق اهداف آن به کار بگیریم.

رضا لعلی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بناب با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بنام«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» اظهار کرد: نباید به استفاده از شعار سال در سربرگ نامه های اداری بسنده کنیم، بلکه تمام ظرفیت نهادها و ادارات باید در جهت اجرای عملی شعار سال بسیج شوند.

وی با اشاره به ظرفیت های تاریخی و طبیعی شهرستان بناب اظهار کرد: در این شهرستان می توانیم برای تحقق شعار سال قدم های ارزنده ای برداریم و به حضور فعال شرکت های دانش بنیان نیاز داریم.

وی گفت: فرصت های گردشگری شهرستان بناب مورد کم توجهی و بی مهری متولیان امر واقع شده است و انتظار می رود متولیان امر در عملکرد خود تجدیدنظر کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با انتقاد از کم کاری ها و عدم انجام وظیفه توسط برخی مسئولین در خصوص استقبال از سفرهای نوروزی و مسافران افزود: ورودی های شهر به عنوان ویترین شهر است که مورد کم لطفی واقع شده است.

لعلی از مردم شهرستان بناب به خاطر کوتاهی ها و کم کاری های صورت گرفته در استقبال از مسافران نوروزی عذرخواهی کرد.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه متوازن در شهرستان بناب افزود: این شهرستان در سال های اخیر پیشرفت خوبی در حوزه صنعت داشته است اما در بخش هایی از جمله گردشگری به رغم ظرفیت های بالقوه دارای ضعف های عمده ای است.

فرماندار بناب تاکید کرد: در سال جدید باید تمام تلاش های خود را برای حل مشکلات بخش تولید به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری اختصاص دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد