اصلاح فرم بینی بدون جراحی، ممکنه؟


اصلاح فرم بینی بدون جراحی، ممکنه؟

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که چطور میتوان بدون جراحی به فرم مناسب بینی رسید؟

سوال : چطور میتوان بدون جراحی به فرم مناسب بینی رسید؟

پاسخ : تزریق فیلر به بینی یا همان اصلاح فرم بینی بدون جراحی معمولا توسط افرادی که بینی شان دارای مشکلات جزئی است و به همین دلیل کاندیدای مناسبی برای انجام عمل زیبایی بینی محسوب نمی شوند، ترجیح داده می ‌شود. اثرات فیلر بینی بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است و بیماران می‌ توانند در همان روز به فعالیت ‌های عادی خود باز گردند.

برای آگاهی بیشتر از فرم مناسب بینی بدون جراحی به سراغ کلینیک زیبایی آنجلو رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به کلینیک زیبایی آنجلو یا دریافت نوبت از کلینیک زیبایی آنجلو کلیک کنید.

.jabeh_embed_frame .jabeh_embed_frame iframe

اصلاح فرم بینی بدون جراحی، ممکنه؟

اصلاح فرم بینی برای چه افرادی کاربرد دارد؟

تزریق فیلر برای اصلاح فرم بینی در مورد افرادی به کار می رود که می خواهند برجستگی های بینی خود را صاف کنند و زاویه آن برطرف شود و یا اینکه نوک بینی تیزتر به نظر برسد. کسانی که نگران نتیجه جراحی هستند و یا گاهی ترس از اعمال جراحی دارند با این روش موقت می توانند به نتیجه مورد نیازشان برسند. گرچه که تغییرات ایجاد شده به اندازه جراحی بینی نمی باشد.

مراحل انجام اصلاح فرم بینی بدون جراحی

نحوه انجام کار به این شکل است که ابتدا برای بینی از بی حسی موضعی استفاده می شود تا هیچگونه درد و ناراحتی برای فرد ایجاد نشود و معمولا پماد بی حسی کافی است. سپس تزریق توسط پزشک انجام می شود و در حدود 30 تا 45 دقیقه زمان لازم دارد. بیشترین نواحی مورد نظر پل بینی و نوک بینی می باشد. علاوه بر رفع برجستگی ها و صاف شدن ظاهر بینی، تزریق ژل کمی باعث لیفت بینی هم خواهد شد.

اصلاح فرم بینی با تزریق آنزیم

یکی دیگر از روش های کاربردی برای اصلاح فرم بینی تزریق آنزیم است. منظور از ماده گفته شده آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم می باشد و ارتباطی با تزریق کورتون ندارد. تزریق آنزیم بیشتر برای کوچک کردن بینی های گوشتی به کار می رود. آنزیم بافت غضروفی نوک بینی را تحت تاثیر قرار می دهد و طی چند جلسه آن را کوچک می کند. هیدروکسی آپاتیت کلسیم نیز جهت اصلاح برجستگی های بینی به کار می رود.

اصلاح فرم بینی بدون جراحی، ممکنه؟

عوارض و معایب تغییر فرم بینی با تزریق ژل

عارضه ای که این روش کاملا سرپایی و غیر جراحی دارد التهاب و قرمزی بعد از تزریق است که پس از چند ساعت از بین می رود. متاسفانه تنها عیبی که این تغییر فرم بینی دارد ماندگاری کوتاه مدت آن است. معمولا تزریق ژل به نواحی مختلف صورت ماندگاری بین 6 ماه تا یک سال را خواهد داشت. در بعضی موارد تزریق بوتاکس نیز در ناحیه بالای پل بینی انجام می شود.

مزایای اصلاح فرم بینی بدون جراحی

در مقابل هزینه جراحی بینی، تزریق ژل بسیار به صرفه و کم هزینه می باشد.در برخی مراکز این روش با نام پزشکی رینوپلاستی مایع شناخته شده است.اصلاح فرم بینی توسط فیلرهای متنوعی قابل انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها