ارتباط بی‌واسطه استاندار مازندران با مردم در اینستاگرام


ارتباط بی‌واسطه استاندار مازندران با مردم در اینستاگرام

ساری – ایرنا – دامنه ارتباط استاندار مازندران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با مردم مازندران به واسطه صفحه‌های شخصی این دو مسئول در فضای مجازی و ارتباط مستقیم با کاربران افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران با انتشار پیامی در استوری صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که کاربران می‌توانند برای بیان مشکلات‌شان از طریق همین صفحه با او ارتباط برقرار کنند و پیام‌های کاربران نیز توسط استاندار خوانده می‌شود و پیگیری مشکلات در دستور کار قرار می‌گیرد.

در استوری صفحه شخصی سید محمود حسینی‌پور نوشته شده است: «سلام به مردم شریف مازندران، برای ارتباط با استاندار و بررسی مشکلات شما عزیزان به همین پیج پیام بدهید. استاندار به شخصه پیام‌تان را نگاه می‌کند و مشکلات‌تان را بررسی می‌کند.»

صفحه اینستاگرام استاندار مازندران با نشانی https://www.instagram.com/sm.hoseinipoor/ فعال است.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز ساعاتی پیش در صفحه شخصی خود از برنامه‌ریزی برای دیدار با مردم در روز جمعه خبر داد و نوشت:

«با توجه به سیاست‌های دولت مردمی در خصوص دیدار چهره‌به‌چهره مردم با خادمان‌شان، تأکیدات استاندار محترم و وعده بنده در روز معارفه مبنی بر مردمی‌سازیِ معاونت سیاسی امنیتی، روز جمعه در خدمت مردم عزیز و شریف مازندران هستم.»

سلگی در این پست اینستاگرامی شماره ۰۹۱۱۳۲۴۸۲۶۱ را برای هماهنگی ساعت دیدار اعلام کرده است.

ارتباط بی‌واسطه استاندار مازندران با مردم در اینستاگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق