کاندید مناسب کاشت ابرو کیست؟


کاندید مناسب کاشت ابرو کیست؟

در این ویدئو به این سوال پاسخ داده می‌شود که کاندید مناسب کاشت ابرو چه کسانی هستند؟

سوال : کاندید مناسب کاشت ابرو چه کسانی هستند؟

پاسخ : کاشت طبیعی ابرو، روشی برای اصلاح و ترمیم ابروها به کمک موهای خود فرد است. این روش در زیر شاخه کاشت مو قرار می گیرد که به کمک روش های نوین و با استفاده از تکنولوژی های امروزی به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. این روش یکی از راحت ترین و مفیدترین جراحی های زیبایی حال حاضر در ایران و جهان می باشد و افراد زیادی به کمک آن زیبایی بیشتری به چهره خود داده اند. حتی افرادی که به دلایلی مانند سوختگی و تصادف موی ابروی خود را از دست داده اند، به کمک کاشت ابرو توانسته اند این یادگاری ناخوشایند را از چهره خود محو کنند.

برای آگاهی بیشتر از کاندید مناسب کاشت ابرو به سراغ کلینیک زیبایی آنجلو رفتیم. از شما دعوت میکنیم ویدئو زیر را تماشا کنید. برای مراجعه به کلینیک زیبایی آنجلو یا دریافت نوبت از کلینیک زیبایی آنجلو کلیک کنید.

.jabeh_embed_frame .jabeh_embed_frame iframe

کاندید مناسب کاشت ابرو کیست؟

چه کسی کاندید مناسب برای کاشت ابرو است؟

ریزش مو ابرو ممکن است علل زیادی داشته باشد. وقتی ابرو های شما دچار مشکل شد به شما توصیه می کنیم حتما به کاشت ابرو اقدام کنید. اما آیا همه افراد می توانند از کاشت ابرو استفاده کنند. عمل کاشت ابرو یکی از روش های است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. گاهی افراد به دلایل مختلف ابرو هایشان دچار نقص می شود در این هنگام به روش هایی مانند تتو و یا استفاده از مداد ابرو و سایر روش ها پناه می برند که اکثر اروش مناسبی برای ترمیم ابرو ها نیستند و آن ها را بیشتر از بین می برند.

در ادامه فهرستی از افرادی که توانایی لازم برای کاشت ابرو را دارند آورده ایم.

منشا ارثی
گاهی افراد به دلایل زیادی ابرو های کم پشتی دارند از جمله این موارد می توان به منشا ارثی اشاره کرد. کسانی که به طور ارثی ابرو های کم پشتی دارند و یا قسمتی از ابروی خود را ندارند افراد مناسبی برای کاشت ابرو به شمار می روند. اگر از این دسته افراد هستید می توانید کاشت ابرو را به سایر اعضای خانواده خود هم پیشنهاد کنید و در ادمه زندگی ابرو های مورد علاقه و مناسب چهره تان را داشته باشید و از آن لذت ببرید. افرادی که ابرو های خود را به دلیل بیماری های جسمی از دست داده اند
گاهی شخص به دلیل مصرف برخی دارو ها برای بیماری جسمی خود ابرو هایش را از دست می دهد. برای مثال افرادی که تیروئید دارند معمولا به این عارضه دچار می شوند. ما می خواهیم بدانیم چه کسی کاندید مناسب برای کاشت ابرو است؟ این دسته از افراد اگر بتوانند منشا ریزش مو ها و ابرو های خود را برطرف کنند افراد مناسبی برای کاشت ابرو هستند. کسانی که بر اثر حوادث ابروی خود را از دست داده اند
گاهی اوقات فرد در اثر یک حادثه مانند تصادف یا سوختگی قسمتی از ابرو های خود را از دست می دهد. آیا این شخص کانیدید مناسبی برای کاشت ابرو است؟ آیا کسی که بر اثر اصلاح بی رویه ابرو های خود را از دست داده می تواند عمل کاشت را انجام دهد؟ این اشخاص باید با دکتر خود مشورت کرده و با استفاه از تخصص و مهارت او مناسب ترین روش را برای جبران نقص ابروی خود انتخاب کنند.

کاندید مناسب کاشت ابرو کیست؟

افراد مبتلا بیماری های روانی
گاهی افراد که مبتلا به یک بیماری روانی مانند وسواس هستند برای کاشت ابرو اقدام می کنند ما توصیه می کنیم این اشخاص حتما ابتدا بیماری خود را درمان کنند زیرا اگر ریزش ابرو ها منشا بیماری داشته باشد کاشت برای این افراد گزینه مناسبی نیست. کسانی که بر اثر آرایش بی رویه یا تتو ابروی خود را از دست داده اند
گاهی افراد به دلیل اصلاح زیاد ابرویشان کم پشت می شود و یا از ابروی خود که تتو کرده اند خسته شده اند. در این هنگام پزشکان با استفاده از بهترین و استاندارد ترین تجهیزات و روش های مدرن اقدام به کاشت ابروی شما بر روی همان تتو می کنند. به شما توصیه می کنیم در صورتی که متقاضی کاشت ابرو هستید نتایج را واقع بینانه بسنجید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا