یحیی توره:/ از گواردیولا عذرخواهی کردم، جوابم را نداد!


یحیی توره:/ از گواردیولا عذرخواهی کردم، جوابم را نداد!

یحیی توره در بارسا و سیتی زیر نظر پپ گواردیولا سابقه بازی دارد ولی هرگز رابطه خوبی بین این دو وجود نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی توره هشت فصل برای سیتی بازی کرد و از اسطوره های این باشگاه محسوب می شود. او که سابقه فتح لیگ قهرمانان با بارسای پپ گواردیولا را دارد، پس از اینکه متوجه شد جایی در ایده های پپ ندارد، سال 2010 راهی سیتی شد ولی با ورود مربی اسپانیایی به سیتی در سال 2016 یک بار دیگر تجربه بازی برای او را پیدا کرد. توره پس از دو فصل کار کردن با گواردیولا در تیم آبی پوش شهر منچستر، ترجیح داد در سال ۲۰۱۸ مسیرش را از این سرمربی اسپانیایی جدا کند و پس از ۸ سال اتحاد را ترک نماید.

یحیی توره:/ از گواردیولا عذرخواهی کردم، جوابم را نداد!


او پس از جدایی و در یک اظهارنظر جنجالی در خصوص گواردیولا گفته بود:«تصور می کنم که پپ احترامی برایم قائل نبود و هر کاری برای نابود کردن و بد جلوه دادن من در فصل گذشته انجام داد. او با من بی رحمانه برخورد می کرد. واقعا فکر می کنید که او با آندرس اینیستا هم چنین برخورد کرده است؟ از خودم سوال می کردم که چرا او چنین است؛ اگر به دلیل رنگ پوستم است پس من اولین نفری نیستم که این گونه با او برخورد می کند. شاید با ما مردم آفریقا همیشه به طور یکسان نسبت به بقیه رفتار نمی شود. وقتی به مشکلات نگاه می کنید می بینید که او هر جایی که بوده اغلب با بازیکنان افریقایی برخورد داشته است.»

یحیی توره:/ از گواردیولا عذرخواهی کردم، جوابم را نداد!

توره در مصاحبه جدید خود با نشریه تایمز و در مورد گواردیولا گفت:«البته که اظهارنظر من درست نبود. اخیرا برای پپ پیغامی فرستادم و عذرخواهی کردم ولی او پاسخی به من نداد. دوست دارم او را ببینم و با هم از فوتبال حرف بزنیم. من عاشق صحبت کردن با کسانی هستم که خودشان را وقف فوتبال کرده اند ولی حدس می زنم به خاطر پاندمی کرونا جوابم را نداد.»

یحیی توره:/ از گواردیولا عذرخواهی کردم، جوابم را نداد!

توره سپس به مقایسه پپ و یورگن کلوپ پرداخت و گفت:«هر بار که لیورپول پیروز می شود، به کلوپ پیغام تبریک می فرستم و او همیشه پاسخ مرا می دهد. چند بار از من دعوت کرده تا یکدیگر را ملاقات کنیم. گاهی از خودم می پرسم کلوپ اصلا استراحت می کند؟ او عاشق فوتبال است و یک شخصیت خیلی خیلی خوب و سطح بالا دارد.»

رقابت سیتی و لیورپول برای قهرمانی:«اختلاف دو تیم یک امتیاز است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. طبیعتا دوست دارم سیتی قهرمان شود ولی خیلی خیلی غیر قابل پیش بینی است، چون لیورپول تیم فوق العاده ای دارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس