کنایه گلر سابق غنا به مصری‌ها: کارما وجود دارد


دروازه بان تیم ملی غنا در جام جهانی 2014 برزیل با انتشار توئیتی به شکایت تیم ملی مصر از شرایط میزبانی سنگال کنایه زده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال مصر در شرایطی پس از جبران باخت یک بر صفر بازی رفت، در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شد و از ادامه مسیر برای صعود به جام جهانی 2022 قطر بازماند که تماشاگردان سنگالی با لیزر انداختن روی صورت بازیکنان و دروازه‎‌بان مصر این ضربات را از حالت طبیعی خارج کرده بودند و تنها دو پنالتی از 5 پنالتی شاگردان کارلوس کی‌روش به گل تبدیل شد؛ موضوعی که خشم فدراسیون فوتبال مصر را به همراه داشته و آنها خیلی زود نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و به فیفا شکایت کردند.
حالا اما فاتائو داودا دروازه‌بان سابق تیم ملی غنا با انتشار عکسی در صفحه توئیتر خود در کشور مصر و در حالی که رنگ سبز لیزر صورتش را پوشانده، به آنها کنایه زده و نوشته است:« شنیده‌ام از لیزر شکایت دارید ..؟
او سپس یک خط پایین‌تر آمده و ادامه داده است:« کارما ادامه دارد.»

کنایه گلر سابق غنا به مصری‌ها: کارما وجود دارد

این توئیت دروازه‌بان تیم ملی غنا در جام جهانی 2014 است که بسیار مورد توجه کاربران در فضای مجازی نیز قرار گرفته است.


گفتنی است تماشاگران مصری نیز در بازی رفت از لیزر برای برهم زدن تمرکز بازیکنان سنگال استفاده کرده بودند و این نیز موضوعی است که سنگالی‌ها برای مبرا کردن خودشان از حواشی دیدار برابر مصر به آن اشاره می‌کنند؛ حالا هم دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال غنا به آنها پیوسته و حذف مصر را به رفتار مصری‌ها در گذشته و کارما ربط داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403