وزیر آموزش و پرورش یک دبیرستان تربت جام را افتتاح کرد


وزیر آموزش و پرورش یک دبیرستان تربت جام را افتتاح کرد

مشهد- ایرنا - یک باب دبیرستان در شهرستان تربت جام روز پنجشنبه، در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت به استان خراسان رضوی، با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در حاشیه این آیین افتتاحیه گفت: دبیرستان شهید آیت الله غفاری با زیربنای ۶۷۰ متر مربع در ۲ طبقه ساخته شده است.

ابوالقاسم بابایی افزود: این مدرسه که دارای ۶ کلاس درس است با هزینه‌ای معادل پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ساخته شده که سه میلیارد ریال آن از سوی یک خیر مدرسه‌ساز تامین شده است.

ادای احترام به شهید گمنام تیپ ۳۸ زرهی ارتش جمهوری اسلامی در تربت جام از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرستان تربت جام است.

استان خراسان رضوی دارای بیش از ۱۲ هزار مدرسه با بیش از ۵۶ هزار کلاس درس است و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز در این استان تحصیل می کنند که معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور است.

رییس جمهور و اعضای هیات دولت روز چهارشنبه در نخستین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۱ وارد استان خراسان رضوی شدند که امروز - پنجشنبه- نیز مهمان این استان خواهند بود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی