تولیدات هنری حوزه خانواده و جمعیت از سوی فرهنگ و ارشاد یزد حمایت می‌شود


تولیدات هنری حوزه خانواده و جمعیت از سوی فرهنگ و ارشاد یزد حمایت می‌شود

یزد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: با توجه اهمیت و اولویت تحکیم بنیان خانواده با هدف تقویت جوانی جمعیت، این اداره کل از تولیدات فرهنگی و هنری پیرامون موضوع خانواده و جمعیت حمایت می کند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، احسان عابدی در دیدار با محمدحسین رحیمی نسب ارائه کننده طرح سامان خانواده در استان یزد ضمن تاکید بر حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری به منظور فرهنگ سازی برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: هنر بواسطه استفاده از عنصر زیبایی می تواند تاثیر عمیق و شگرفی بر مخاطب بگذارد و به همین دلیل است که همیشه برای فرهنگ سازی عمومی در حوزه های مختلف، هنر بهترین و سریع ترین گزینه است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات کلان و مهم در جامعه، تقویت بنیان خانواده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای وظایف این مجموعه با استفاده از ظرفیت هایی بخش دولتی، از هنرمندانی که در این زمینه تولیدات داشته باشند، حمایت می کند.

وی مهمترین موضوعات پیشنهادی برای حمایت از سوی فرهنگ و ارشاد استان را مباحث مرتبط با ترویج فرهنگ ازواج و کاهش طلاق، فرزندآوری، سواد رسانه‌ای والدین و سبک زندگی اسلامی - ایرانی، امید و نشاط و دیگر موضوعات مرتبط با کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی اعلام کرد.

در سال های اخیر با توجه به کاهش نرخ ازدواج و زاد و ولد، حرکت ساختار جمعیتی کشور به سمت افزایش آمار کهنسالی در حال حرکت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم