رایزنی ضد ایرانی نخست‌وزیر اسرائیل با رئیس‌جمهور آمریکا


رایزنی ضد ایرانی نخست‌وزیر اسرائیل با رئیس‌جمهور آمریکا

نفتالی بنت با جو بایدن علیه ایران و عملیات‌های اخیر مقاومت رایزنی کرد.

در حالی که عملیات‌های مقاومت در قلب اراضی اشغالی خبرساز شده است، « نفتالی بنت » نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه (دیشب) صحبت کردند.

دفتر نفتالی بنت نخست‌‍وزیر رژیم صهیونیستی و کاخ سفید با صدور بیانیه‌های جداگانه درباره رایزنی و گفت‌و‌گوی شامگاه چهارشنبه (دیشب) بنت و جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا توضیحاتی ارائه دادند.

رایزنی بایدن و نفتالی بنت در حالی صورت گرفته که روز گذشته در خبرها آمده بود به دنبال افزایش عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان، ارتش رژیم صهیونیستی نیرو و تسلیحات بیشتری درخواست کرد.

رایزنی ضد ایرانی نخست‌وزیر اسرائیل با رئیس‌جمهور آمریکا

طبق توضیحات دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صحبت با بایدن از رئیس‌جمهور آمریکا بابت حمایت و ایستادن در کنار «مردم اسرائیل در مواجهه با موج حملات تروریستی روزهای اخیر» قدردانی کرد.

بنا بر اعلام دفتر نخست‌وزیری رژیم اشغالگر قدس، نفتالی بنت در گفت‌و‌گو با جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا درباره برخی دیگر از موضوعات هم رایزنی کرد.

طبق توضیح کوتاه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، «این دو (بنت و بایدن) درباره تعداد دیگری از موضوعات شامل ایران و تجاوزگری منطقه‌ای آن بحث و گفت‌و‌گو کردند».

رایزنی ضد ایرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس‌جمهور آمریکا در حالی انجام شد که عصر روز گذشته (به وقت تهران) واشنگتن تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.

بر اساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، «محمد علی حسینی» به دلیل ارتباط با سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت. همچنین شرکت «جستار صنعت دلیجان»، شرکت صنعتی عمرانی «پارس بنای صدر»، شرکت «سایه بان سپهر دلیجان» و شرکت «سینا کامپوزیت دلیجان» به لیست تحریم‌ها افزوده شدند. خزانه‌داری آمریکا مدعی شده که این شرکت‌ها را به دلیل ارتباط با سپاه پاسداران تحریم کرده است.

هر چند در توضیح دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از رایزنی نفتالی بنت و جو بایدن درباره ایران خبر داده شده است اما در بیانیه کاخ سفید درباره رایزنی جو بایدن با نفتالی بنت اشاره صریحی به گفت‌و‌گوی آنها درباره ایران نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق