به روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G سامسونگ منتشر شد


به روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G سامسونگ منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) سامسونگ روز گذشته به روزرسانی اندروید 12 را برای گلکسی A71 5G منتشر کرد. این آپدیت تغییرات مهمی را در بسیاری بخش‌های این گوشی ایجاد می‌کند. روز گذشته، گوشی گلکسی ای کوانتوم، نسخه ویژه ای از گلکسی A71 5G در کره جنوبی، آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد. امروز سامسونگ در ادامه این روند، به... نوشته به روزرسانی...

سامسونگ روز گذشته به روزرسانی اندروید 12 را برای گلکسی A71 5G منتشر کرد. این آپدیت تغییرات مهمی را در بسیاری بخش‌های این گوشی ایجاد می‌کند.

روز گذشته، گوشی گلکسی ای کوانتوم، نسخه ویژه ای از گلکسی A71 5G در کره جنوبی، آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد. امروز سامسونگ در ادامه این روند، به روز رسانی اندروید 12 را برای نسخه معمولی گلکسی A71 5G هم عرضه کرد. همچنین، انتظار می‌رود این آپدیت به زودی برای نسخه LTE این گوشی هم منتشر شود.

نحوه دریافت آپدیت جدید گلکسی ای 71 5G

آپدیت اندروید 12 گوشی Galaxy A71 5G در کشور امارات متحده عربی منتشر می‌شود. این آپدیت با نسخه فریمور A716BXXU6DVC2 قابل دسترسی است و رابط کاربری One UI 4.1 را به این گوشی می‌آورد. سامسونگ همچنین بسته امنیتی مارس 2022 را هم به همراه این به‌روزرسانی منتشر کرده و از این طریق بیش از 50 نقص امنیتی گوشی میان رده خود را رفع می‌کند. این آپدیت به زودی در سایر مناطق دنیا نیز قابل دریافت خواهد بود.

به روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G سامسونگ منتشر شدبه روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G سامسونگ منتشر شد

اگر شما در امارات زندگی می‌کنید و هنوز اندروید 12 برای گلکسی A71 5G را دریافت نکرده اید، وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید و پس از انتخاب Software update، گزینه Download and Install را انتخاب کنید.

سامسونگ، گوشی گلکسی A71 را اوایل سال 2020 با رابط کاربری One UI 2.1 و سیستم عامل اندروید 10 روانه بازار کرد. این گوشی، اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.0 را اوایل سال 2021 دریافت کرد و اکنون نوبت به سیستم عامل اندروید 12 و رابط One UI 4.1 رسیده است. این آپدیت، احتمالا آخرین به‌روزرسانی بزرگ رسمی این گوشی خواهد بود.

به روزرسانی جدید گلکسی A71 چه تغییراتی در آن ایجاد می‌کند؟

One UI 4.1 طراحی جدیدی را برای رابط کاربری A71 5G به ارمغان می‌آورد و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند. این رابط کاربری طراحی بصری محیط‌های مختلف را دگرگون می‌کند و عملکرد نمایشگر همیشه روشن و حالت تیره را ارتقا می‌دهد. ویجت‌های بیشتر برای صفحه‌های هوم اسکرین و لاک اسکرین، مدیریت بهتر ویجت‌ها و طراحی بهتر تمامی اپلیکیشن‌های اصلی سامسونگ از جمله مهم‌ترین بهبودهایی است به واسطه اندروید 12 و One UI 4.1 برای گلکسی A71 5G حاصل می‌شود.

این آپدیت همچنین با ایجاد یک داشبورد امنیتی، از حریم شخصی کاربران بهتر محافظت کرده و امنیت بیشتری را رقم می‌زند. تنظیمات سریع رابط کاربری برای دسترسی دادن یا قطع دسترسی به دوربین و میکروفون از جمله قابلیت‌های جدید این به‌روز رسانی هستند. علاوه بر این، سامسونگ عملکرد بیکسبی، Bixby Routines، SmartThings، SmartThings Find و Samsung Health را نیز در این به‌روزرسانی ارتقا داده است.

همچنین، با ادغام گرامرلی با کیبورد گلکسی A71 5G، اکنون می‌توانید انتظار پیشنهادهای بهتری را از سوی دیکشنری صفحه کلید این گوشی داشته باشید. علاوه بر این، امکان افزودن سریع اموجی‌ها و تصاویر گیف نیز در این آپدیت فراهم خواهد شد. در این به‌روزرسانی همچنین می‌توانید دو اموجی را باهم ادغام کنید. بعلاوه، در صورتی که اپلیکیشنی به اطلاعات موجود بر روی کلیپ‌بورد دسترسی پیدا کند، گوشی با نمایش یک نوتیفیکیشن، آن را به شما اعلام خواهد کرد. قابلیت اشتراک گذاری سریع (Quick Share) نیز قابلیت جدیدی است که همان گونه که از نامش پیداست، اشتراک گذاری سریع اطلاعاتی کلیدی نظیر تنظیمات وای فای را فراهم می‌کند.

به روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G سامسونگ منتشر شدبه روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G سامسونگ منتشر شد

به روز رسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G همچنین تغییرات مهمی را نیز در بخش دوربین ایجاد می‌کند. بخش‌های Pro در عکسبرداری و فیلمبرداری با بهبودهایی در عملکرد روبرو خواهند شد. همچنین، اپلیکیشن گالری هم پس از این آپدیت قادر به ارائه توصیه‌هایی برای ویرایش تصاویر خواهد بود. علاوه بر این، حذف کننده آبجکت‌ها، حذف کننده بازتاب‌ها و حذف کننده سایه‌ها از جمله مواردی هستند که به اپلیکیشن گالری گوشی میان رده سامسونگ افزوده می‌شوند. همچنین، قابلیت‌های شخصی سازی برای مد AR Emoji هم از مواردی است که این به‌روزرسانی در اختیار کاربران گوشی A71 5G قرار می‌دهد.

سامسونگ همچنین قابلیتی را در اختیار کاربران گوشی‌های خود قرار می‌دهد که می‌توان به واسطه آن، سرویس بهینه سازی بازی (GOS) را غیرفعال کرد یا میزان رم مجازی را نیز بنا به نیاز، شخصی سازی کرد. علاوه بر این، در نقاط مختلف این رابط کاربری، راهنمایی‌ها و پیشنهاداتی به کاربران ارائه می‌شود تا کاربری گوشی ساده‌تر شود.

منبع :sammobile

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟