پایان خط اراذل و اوباش مجازی در شهرری


پایان خط اراذل و اوباش مجازی در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 تن از عاملان شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم خبر داد و گفت: متهمان با کری خوانی در فضای مجازی به دفعات مختلف نظم عمومی این شهرستان را برهم زده بودند.

پایان خط اراذل و اوباش مجازی در شهرریبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: با اعلام نزاع و درگیری تعدادی اراذل و اوباش سابقه دار در محله دولت آباد و ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی آنان با سلاح سرد و در نهایت منجر به تیراندازی، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان به نشانی اعلامی اعزام شدند.

او گفت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که ۲ برادر شرور با همکاری همدستانش با تعدادی از اراذل و اوباش درگیر و کری خوانی داشته اند که این شرارت به تیراندازی در نزدیکی کارخانه سیمان ختم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه این افراد با انتشار فیلم نزاع و درگیری شان در فضای مجازی موجب رعب و وحشت در اهالی محل شده و به دفعات مختلف نظم عمومی این محله را برهم زده بودند، افزود: با شناسایی هویت ۳ تن از عاملان اصلی این شرارت مشخص شد که ۲ برادر شرور به همراه همدستشان پس از شرارت به سایر استان‌ها متواری شده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی‌های قضائی هر سه متهم در یک عملیات منسجم دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت عمومی شهرستان ری انتقال یافتند.

سرهنگ جلیلیان با اعلام اینکه متهمان به جرم ارتکابی معترف و هویت و مخفیگاه سایر متهمان نیز شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: دستگیری سایر افراد شرور در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش