امین جهانبازی در حاشیه بازدید رسانهها از فعالیتهای تسهیلات نوروزی، با اشاره به اینکه کمیته راهنمای زائرین یکی از کمیتههای ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم است، اظهار کرد: در مجموعه استان پاسخگویی تلفنی و راهنمایی زائرین صرفا از طریق سامانه 137 شهرداری قم انجام میشود.
وی با بیان اینکه در این سامانه کاربر انگلیسی زبان نیز حضور دارد، مطرح کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی شهرداری و شهروندان به صورت 24 ساعته فعال است.
مسئول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت بیش از هشت هزار پیام در سامانه 137 شهرداری از ۲۹ اسفند تا ۹ فروردینماه خبرداد و افزود: حدود 39 درصد این پیامها در بخش اسکان و راهنمای زائرین بوده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اسکان مدارس، هتلها، پمپ بنزین، پمپ گاز، رستوران، فست فود، اماکن تاریخی، اماکن گردشگری، قفلسازیها، آپاراتیها و ... در سامانه 137 شهرداری ثبت هستند.
انتهای پیام