ثبت بیش از 8 هزار پیام در سامانه 137 شهرداری قم


ثبت بیش از 8 هزار پیام در سامانه 137 شهرداری قم

مسئول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت بیش از 8 هزار پیام در سامانه 137 شهرداری از تاریخ 29 اسفند تا 9 فروردین ماه خبرداد.

امین جهانبازی در حاشیه بازدید رسانه‌ها از فعالیت‌های تسهیلات نوروزی، با اشاره به اینکه کمیته راهنمای زائرین یکی از کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم است، اظهار کرد: در مجموعه استان پاسخگویی تلفنی و راهنمایی زائرین صرفا از طریق سامانه 137 شهرداری قم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این سامانه کاربر انگلیسی زبان نیز حضور دارد، مطرح کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی شهرداری و شهروندان به صورت 24 ساعته فعال است.

مسئول سامانه 137 شهرداری قم از ثبت بیش از هشت هزار پیام در سامانه 137 شهرداری از ۲۹ اسفند تا ۹ فروردین‌ماه خبرداد و افزود: حدود 39 درصد این پیام‌ها در بخش اسکان و راهنمای زائرین بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسکان مدارس، هتل‌ها، پمپ بنزین، پمپ گاز، رستوران، فست فود، اماکن تاریخی، اماکن گردشگری، قفل‌سازی‌ها، آپاراتی‌ها و ... در سامانه 137 شهرداری ثبت هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!