معرفی بهترین دوچرخه کوهستانی در سال 2022


معرفی بهترین دوچرخه کوهستانی در سال 2022

ما فهرستی از 12 دوچرخه کوهستانی رو به رشد برای سال 2022 گردآوری کرده‌ایم، از XC و ویپت‌های پایین کانتری گرفته تا دوچرخه‌های اندرو کامل، و هر دوچرخه کوهستانی که شما به آن نیاز دارید و در این ما می‌خواهیم انواع دوچرخه های کوهستان را به شما معرفی کنیم تا با آن ها آشنا شده ودر هنگام خرید به مشکل نخورید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هیچ گونه کمبودی برای ورود دوچرخه کوهستان از سایت دوچرخستان در سال آینده وجود ندارد و با کمی شانس ممکن است تعدادی از دوچرخه برای فروش در دسترس باشد وقطعا با این سه مورد از دوچرخه های کوهستان (Raaw Jibb، Pivot 429 و Guerilla Gravity Trail Pistol دیگر نگران نیستیم که با کمبود دوچرخه کوهستان در سال آینده روبه رو شویم . ما فهرستی از 12 دوچرخه کوهستانی رو به رشد برای سال 2022 گردآوری کرده‌ایم، از XC و ویپت‌های پایین کانتری گرفته تا دوچرخه‌های اندرو کامل، و هر دوچرخه کوهستانی که شما به آن نیاز دارید و در این ما می‌خواهیم انواع دوچرخه های کوهستان را به شما معرفی کنیم تا با آن ها آشنا شده ودر هنگام خرید به مشکل نخورید.

دوچرخه XC/Down-country bikes:

از آنجایی که دوچرخه‌های تریل روز به روز سنگین تر وپرهزینه تر می‌شود مردم ترجیح می‌دهد که از دوچرخه هایی سبک تر وکم هزینه تر استفاده کنند . وبه منظور بازگرداندن سرعت به دوچرخه خود می‌توان زندگی جدیدی را در تولید دوچرخه های جدید کوهستان به وجود آورد. حتی این دوچرخه کاملا جدیدی را که ساخته شده است که شامل دو نسخه بزرگ امسال در بخش XC Santa Cruz Blur (همچنین با نام Juliana Wilder شناخته می‌شود) و Scott Spark هستند. هر دو به زودی در بخش بررسی دوچرخه ما به‌طور مفصل پوشش داده می‌شوند

معرفی بهترین دوچرخه کوهستانی در سال 2022

دوچرخه کوهستان Pivot 429

Pivot 429 با هندسه پیشرو و 120 میلی‌متر سفر از طریق طراحی تعلیق DW-Link، ادعا می‌کند که سواری با دسته‌بندی را ارائه می‌کند. بله، در حالی که Transition برای اولین بار در مهمانی های پایین کشور با Spur تیغ تیز خود شرکت کرد، سایر رقبای بوتیک آمریکای شمالی را شکست داد از نظر دسترسی، Pivot با قاب کربنی بسیار شبیه به Ibis Ripley AF (صفحه بعدی) است، اگرچه به جای چهار گزینه پنج گزینه وجود دارد - اما زاویه سر در 66 درجه 1 درجه تندتر است، زنجیره‌های زنجیری یک مو هستند. کوتاه تر در 430 میلی متر و BB با 340 میلی متر ادعا شده کمی بلندتر است. اگر هنوز هم برای شما خیلی پیشرو به نظر می رسد، یک تلنگر به شما امکان می دهد BB را 7 میلی متر بالا ببرید و زاویه سر را تا نیم درجه شیب دهید. به گفته Pivot، 429 از فناوری کربن فوق سبک جدید Hollow Core استفاده می کند که 300 گرم از وزن فریم قبلی را از دست می دهد، در حالی که بسته به اندازه، احساس سواری سفارشی را نیز به همراه دارد.

دوچرخه کوهستانی Guerrilla Gravity Trail Pistol

Guerilla Gravity مستقر در دنور، کلرادو، رویکردی منحصر به فرد برای طراحی و ساخت دارد. برخلاف اکثر برندها، GG در واقع قاب‌های کربنی خود را در کلرادو می‌سازد، اما با استفاده از طراحی مدولار و استراتژی فروش مستقیم، می‌تواند در رقابت باقی بماند. جزئیات از هوافضا آن مشتق شده است. فرآیند تولید Revved به دقت محافظت می‌شود، اما نکته کلی این است که لایه‌بندی کربن به‌جای اعمال دستی، خودکار است، در طول فرآیند پخت صرفه‌جویی در زمان وجود دارد، و پس از خارج شدن از اجاق، فریم‌ها به سنباده کمتری نیاز دارند. یکی دیگر از عناصر رادیکال در GG USP عنصر مدولار است. با خرید کیت صندلی جدید (بله، به چنگال و شوک هم نیاز دارید)، می‌توانید تپانچه تریل 120 میلی‌متری خود را به یک دوچرخه اندرو Gnarvana تبدیل کنید. از طرف دیگر، می توانید با طول پایه زنجیر و اندازه چرخ بازی کنید تا هندلینگ دوچرخه را تنظیم کنید. هدست Geo Adjust که در آن گنجانده شده است نیز به شما امکان می دهد تا دسترسی پیدا کنید با این تعداد گزینه، تقریباً ارزش صحبت در مورد اعداد خاص را ندارد، اما از نظر ارزشی، سه اندازه ارائه شده با محدوده دسترسی از 458 میلی‌متر تا 523 میلی‌متر، پایه‌های زنجیری 430 میلی‌متری، زاویه سر 65.4 درجه، ارتفاع 333 میلی‌متری BB و 78 درجه ارائه می‌شوند. زاویه موثر صندلی داخل مثلث جلویی برای یک بطری و یک بند دنده فضایی وجود دارد و 120 میلی‌متر حرکت چرخ‌های عقب به گونه‌ای طراحی شده است که با یک چنگال سفری 140 میلی‌متری مطابقت داشته باشد.

دوچرخه کوهستانی Ibis Ripley AF

صداهایی که درهنگام راندن دوچرخه ممکن است برای شما آزار دهنده باشد که شما انتظار چنین چیزی را ندارید طبق گفته Ibis، این دقیقاً همان چیزی است که با Ripley AF جدید دریافت خواهید کرد. بسته بندی یک سفر 120 میلی متری مقرون به صرفه همراه با قاب آلیاژی با قیمت رقابتی و هندسه مدرن،است مانند هر دوچرخه ای در محدوده Ibis، Ripley AF از طرح تعلیق دیو ویگل DW-Link استفاده می کند، با ضربه ای که توسط یوغی که در اطراف لوله شیب دار صندلی شکاف می کند، از بازو حرکتی خارج می شود. برای ایجاد فضایی برای بطری آب در مثلث جلویی، یک لوله S-bend down وجود دارد، در حالی که ارتفاع کم و عمق زیاد درج به این معنی است که می‌توانید پایه‌های قطره چکان بلند را اجرا کنید و اندازه قاب را بر اساس دسترسی به جای ارتفاع زین انتخاب کنید. در مورد اندازه، Ripley AF در چهار گزینه ارائه می‌شود، با بردی که از 425 میلی‌متر تا 500 میلی‌متر در XL افزایش می‌یابد. ارتفاعات کم پشته موقعیت مسابقه ای تر از مثلا Raaw Jibb را ایجاد می کند، اما زاویه سر 65.5 درجه چیزی جز XC است. پایه‌های زنجیره‌ای کم حجم 432 میلی‌متری در سرتاسر تخته باید یک ماشین چرخاننده را ایجاد کنند، اما Ibis همچنان ادعا می‌کند تا لاستیک‌های 2.6 اینچی خارج شده‌اند. قیمت دوچرخه‌های کامل از 3599 پوند می‌باشد و توزیع‌کننده Ibis UK 2Pure می‌گوید بهترین گزینه برای ایمن کردن یک مدل این است که در نمایندگی محلی Ibis سفارش دهید. دوچرخه‌های ورودی همیشه در اولویت سفارش‌هایی هستند که نام مشتری ضمیمه شده است، اگرچه 2Pure فقط یک هفته از محموله‌های جدید مطلع می‌شود، بنابراین نمی‌توان سطح موجودی آینده را پیش‌بینی کرد.

معرفی بهترین دوچرخه کوهستانی در سال 2022

دوچرخه کوهستانی Raw Jibb

روبن تورنبیک با داشتن رزومه ای که شامل سابقه کاری در اسکات و گوست است، قبل از راه اندازی برند خود - Raaw Bikes - در سال 2016، تجربه کم نداشت. از آن زمان راو تقریباً منحصرا از طریق نقدهای مثبت و کلمات، شهرت غبطه‌انگیزی به دست آورده است اولین مدل آن مدونا سفری 160 میلی متری بود و اکنون جیب سفری 135 میلی متری به آن ملحق شده است. بله، این مقدار کمی بیشتر از 120 میلی متری است که توسط قوه قضاییه پایین کشور تعیین شده است، اما از آنجایی که دوچرخه ای است که، به قول خود روبن، "به شما اجازه می دهد از قتل فرار کنید"، جیب با استفاده از آلیاژ 6066 T6 ساخته شده است، چرخ‌های 29 اینچی دارد، در چهار سایز فریم عرضه می‌شود و با روکش خام یا مشکی مات در دسترس است. این از یک طرح اتصال چهار میله ای بسیار معمولی استفاده می کند، با یک اتصال راکر که یک شوک در راستای لوله صندلی نصب شده است، اما این جزئیات است که آن را از رقبای بزرگ متمایز می کند. محورهای با قطر بزرگ همگی با پیچ‌های آلن 5 میلی‌متری محکم می‌شوند، یاتاقان‌های کاملاً مهر و موم شده فراوان هستند، و یک پایه بند دنده، بطری آب و محافظ قاب یکپارچه وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که قاب تا حد امکان کاربر پسند است.

برای مشاهده جدیدترین و بهترین مدل دوچرخه های کوهستانی می توانید به وبسایت دوچرخستان مراجعه کنید. docharkhestan.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟