«آدم های خوب شهر» ویژه برنامه لحظات افطاری شبکه دو


«آدم های خوب شهر» ویژه برنامه لحظات افطاری شبکه دو

فصل جدید «آدم‌های خوب شهر» با اجرای محمد سلوکی در ایام ماه مبارک رمضان، یک ساعت قبل از افطار از شبکه دو سیما نمایش داده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه «آدم های خوب شهر» که از رمضان ۱۳۹۸ مهمان لحظات پیش از افطار مخاطبان شبکه دو بود، امسال در چهارمین سال پخش خود، دچار تغییر و تحولات زیادی در ساختار برنامه خواهد شد.

اجرای سری اول این برنامه در رمضان ۱۳۹۸ را محمودرضا قدیریان به عهده داشت. سری دوم و سوم که رمضان‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ همراه مخاطبان شبکه دو بود را سیدکاظم احمدزاده و هم‌اکنون در سری چهارم این برنامه که رمضان ۱۴۰۱ به روی آنتن می‌رود، سکان اجرای برنامه در دستان محمد سلوکی خواهد بود.
این برنامه با تغییرات کلی در ساختار برنامه، به روایت زندگی انسان های خیری می‌پردازد که کارهای شاخصی در حیطه ایتام انجام داده‌اند. برای این برنامه بخش ها و آیتم های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و مهمانانی که در این برنامه حضور خواهند داشت نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر خواهند بود. یکی از آیتم های جذاب این برنامه، نمایش «رسم و رسوم رمضان در کشورهای مختلف دنیا» است.

«آدم های خوب شهر» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی علی اکبر کریمی و اجرای محمد سلوکی است که در ایام ماه مبارک رمضان، یک ساعت قبل از افطار، مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.
این برنامه همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان، ۱۴ فروردین به روی آنتن این شبکه می‌رود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد