جالب‌ترین تبلیغات خودرویی تاریخ کدامند؟


جالب‌ترین تبلیغات خودرویی تاریخ کدامند؟

هر سال در اوایل ماه فوریه شاهد برخی تبلیغات و آگهی‌های تجاری جذاب و هیجان‌انگیز خودروسازان هستیم. با دیدن این تبلیغات به فکر پیدا کردن بهترین تبلیغات خودرویی تاریخ افتاده‌ایم و البته فقط درباره آگهی‌های تلویزیونی صحبت نمی‌کنیم. امروز سؤال روز ما به بهترین تبلیغات خودرویی تاریخ مربوط می‌شود. هر ساله برندهای گوناگون در سراسر … The post جالب‌ترین...

هر سال در اوایل ماه فوریه شاهد برخی تبلیغات و آگهی‌های تجاری جذاب و هیجان‌انگیز خودروسازان هستیم. با دیدن این تبلیغات به فکر پیدا کردن بهترین تبلیغات خودرویی تاریخ افتاده‌ایم و البته فقط درباره آگهی‌های تلویزیونی صحبت نمی‌کنیم. امروز سؤال روز ما به بهترین تبلیغات خودرویی تاریخ مربوط می‌شود. هر ساله برندهای گوناگون در سراسر جهان میلیاردها دلار صرف ساخت تبلیغاتی می‌کنند که خریداران را به خود جلب کند. هنوز هم به نظر می‌رسد اکثر این تبلیغات جلب نظر زیادی نمی‌کنند اما برخی از آن‌ها کاملاً اثربخش عمل می‌کنند و نظر عموم مردم و کارشناسان را به خود جلب می‌کنند.

جالب‌ترین تبلیغات خودرویی تاریخ کدامند؟

شاید احساس کنید تبلیغات سال‌های پیش برجسته‌تر از روزگار کنونی بوده‌اند. برای مثال به سختی می‌توان تبلیغ برجسته‌ای به اندازه تبلیغ سال‌های پیش ولوو را پیدا کرد. ولوو می‌دانست که مقایسه یک استیشن با لامبورگینی باعث جلب‌توجه خواهد شد اما احتمالاً نمی‌دانست که مردم چند ده سال بعد درباره همین تبلیغ صحبت خواهند کرد.

جالب‌ترین تبلیغات خودرویی تاریخ کدامند؟

در همین اثنا تبلیغ‌های جدیدتری همچون تبلیغ حاشیه‌ساز فیات برای خودروهای کوچکش وارد میدان شدند. این برند ایتالیایی یک تبلیغ عجیب برای مدل ۵۰۰ آبارث منتشر کرد که حتماً نمایش آن در برخی کشورها ممنوع بوده است. آیا فکر می‌کنید تبلیغات چاپی قدرت بیشتری داشته‌اند؟ شکی وجود ندارد که برخی تبلیغات چاپ شده در سال‌های اخیر ارتباط بیشتری با مشتری برقرار کرده‌اند اما در دنیای مدرن کنونی به سختی می‌توان تصور کرد این نوع تبلیغات بتواند با پلتفرم‌های ویدئویی متنوع رقابت کند؛ اما این امر نباید باعث شود تبلیغاتی همچون “هیچ‌کس عالی نیست” پورشه را فراموش کنیم.

جالب‌ترین تبلیغات خودرویی تاریخ کدامند؟ جالب‌ترین تبلیغات خودرویی تاریخ کدامند؟

در همان زمان تبلیغاتی همچون Villains جگوار، شکارچیان دوج یا فیلم بی ام و M5 که وانمود می‌کرد توانایی تاختن با سرعت مافوق صوت را دارد نمی‌توانستند در حالت چاپی تأثیر مناسبی داشته باشند. با این تفاسیر، تبلیغ موردعلاقه شما کدام است و کدام‌یک را بهترین می‌دانید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته