نماینده مردم گچساران: فرهنگ ایثار و شهادت نباید کمرنگ شود


نماینده مردم گچساران: فرهنگ ایثار و شهادت نباید کمرنگ شود

گچساران - ایرنا- نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شرایطی فراهم شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما کمرنگ نشود.

به گزارش ایرنا، سید ناصر حسینی پور در آیین تشییع پیکر شهید مدافع وطن ستوان سوم "سید نوید موسوی" در روستای خیرآباد گچساران، با اشاره به آثار ماندگار مجاهدت شهدا و ایثارگران در صیانت از امنیت ملی کشور، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توجه همه مردم باشد.

وی بیان کرد: امنیت بزرگترین نعمتی است که شهدا و ایثارگران نصیب ملت ایران کرده اند.

حسینی پور با اشاره به نقش شهدا و جانبازان در استقلال و آزادی ملت ایران، افزود: ایثار گری ها و دلاوری مردان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس منجر به امنیت و اقتدار این نظام شده است.

نماینده مردم گچساران: فرهنگ ایثار و شهادت نباید کمرنگ شود

نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان برای رفع مشکلات مردم بویژه مناطق محروم خدمت جهادی انجام دهند.

حسینی پور افزود: شهید ستوان سوم "سید نوید موسوی" مایه افتخار مردم گچساران بوِیژه نسل جوان است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارق و شرور مسلح و عامل شهادت سرباز وظیفه و جراحت مامور انتظامی پلیس در یک عملیات غافلگیرانه در اسرع وقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار حیدر سوسنی افزود: شهید ستوان سوم "سید نوید موسوی" نمونه بارز یک سرباز و ظیفه شناس انقلابی و ولایی بود و به خانواده این شهید بزرگوار که فرزند خود را برای دفاع از امنیت تا سر حد بذل جان تربیت کرده باید تبریک گفت.

وی بیان کرد: شهید موسوی در میدان حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور داشت و مقاومت کرد و از جان خود در راه امنیت وطن گذاشت.

بر اثر درگیری گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح در بندر امام حسن، سرباز وظیفه ستوان سوم "سید نوید موسوی" بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ستوان‌یکم انتظامی " جلیل دازه" به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه انتقال یافت و تحت درمان است.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان