جمهوری اسلامی ایران نسبت به بسیاری کشورها بهشت است


جمهوری اسلامی ایران نسبت به بسیاری کشورها بهشت است

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی ایران به نسبت بسیاری از کشورها حتی کشورهایی که به دروغ ادعای دموکراسی و آزادی دارند، یک بهشت است.

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان شامگاه گذشته در ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) روستای ده زیار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهداء جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی یادآور رشادت های شهدا و امام راحل است و باید از این فرصت استفاده کرده و گوشه‌ای از دستاوردهای این انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان ما تبیین شود.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به نسبت بسیاری از کشورها حتی کشورهایی که به دروغ ادعای دموکراسی و آزادی دارند، یک بهشت است گفت: معیارهای دروغ و فریب کشورهای غربی را در مناسبت‌های مختلف می‌بینید و فریب خوردگان آنها را نیز در کشور دیده‌اید.
وی با اشاره به اینکه روزگاری انسان‌هایی را دیدیم که شعار سرمی‌دادند نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران و زمانی که مردم فلسطین، لبنان و یمن به خاک و خون کشیده می‌شدند برایشان مهم نبود بیان کرد: حال شاهد هستیم که همین انسان‌ها امروز ادعای حمایت و دلسوزی از اوکراین را دارند و این دوگانگی رفتاری آنها به راحتی قابل مشاهده است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی احیای جریان مقاومت در جهان اسلام است افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، حزب‌الله لبنان به عنوان یکی از بازوان جمهوری اسلامی به تنهایی برای نابودی اسرائیل کافی است.
وی با اشاره به اینکه امروز انقلابیون یمن با وجود محاصره اقتصادی، عربستان را به زانو درآورده اند گفت: امروز شاهدیم که عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است و همه اینها از برکات جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) و حکومت جهانی آن حضرت است ادامه داد: حوادث و اتفاقات یمن، نویدبخش حوادث مبارکی است و اینها همه از برکات جمهوری اسلامی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خطبه شعبانیه بیان کرد: این خطبه، خطبه‌ای از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) است که در جمعه آخر ماه شعبان المعظم بیان شد که در آن رسول‌الله (ص) توصیه‌های عبادی و اجتماعی داشتند.
وی با اشاره به گوشه‌ای از این توصیه‌ها به ویژه احترام به والدین و بزرگترها گفت: پیامبر (ص) فرمودند بزرگان را بزرگ بدارید و به کوچکتر ها رحم کنید و توصیه‌های زیادی برای این ماه بزرگ و با عظمت در این خطبه آورده شده است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با جهاد تبیین خاطرنشان کرد: قاعده جنگ این است که وظیفه نظامیان به صحنه آمده و بجنگند اما امام(ره) بسیج را ایجاد کرد تا همه برای دفاع از این آب و خاک و انقلاب و ارزش‌های آن به صحنه بیایند.
وی با بیان اینکه امروز هم روز جنگ است، جنگی که جنگ روایت‌ها است، جنگی که اعتقادات و بنیان فکری انسان‌ها را هدف قرار داده است افزود: در این شرایط مقام معظم رهبری نوع دیگری از بسیج با عنوان جهاد تبیین را ایجاد کردند.
وی تاکید کرد: در این شرایط سخت و در این عرصه نبرد و جنگ نرم رهبر معظم انقلاب با بینش عمیق خود جهاد تبیین را مطرح کردند تا همه مردم به ویژه نسل جوان ما به صحنه آمده و به کمک نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد اسلامی و منبرها آمده تا در برابر همه شبه افکنی‌های دشمن ایستادگی کنند.
وی با بیان اینکه سال‌ها است که خاندان پهلوی با ثروتی که از این ملت دزدیده و با خود بردند در آمریکا می‌خورند و به رسانه‌ها و نوکران خود می‌دهند و هنوز هم ثروت آنها به جا است گفت: مگر نه این است که اینها همان سرمایه‌ها و ثروت ملت ایران است که از این آب و خاک با خود برده اند.
وی با اشاره به اینکه در این شرایط یک عده به دنبال شبهه افکنی هستند تا جایی که امروز برخی از جوانان ما فرق دزد و خائن و خادم این ملت را نمی‌دانند افزود: امروز همه باید به صحنه آمده و اجازه ندهند منافقین و خاندان دزد و کثیف پهلوی تطهیر شوند چرا که ظلم به شهدا، امام شهدا و همه کسانی که برای این آب و خاک و انقلاب رنج کشیده آسیب دیده و از جان خود گذشتند، است.
وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است تصریح کرد: جهاد تبیین یعنی اجازه ندهیم غیرارزشها جای ارزشها را در جامعه اسلامی بگیرد و همه در برابر خون شهدا مسئول هستیم.
گفتنی است ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان در ده زیار که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد با برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی از جمله قرائت دکلمه و سخنرانی استاد مجیدی فر و مداحی مداح اهلبیت (ع) سعید خلیفه همراه بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا