12 فروردین، تجلی نور اسلام در ایران بود


12 فروردین، تجلی نور اسلام در ایران بود

بروجرد - ایرنا - سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: 12 فروردین، تجلی نور اسلام و قرآن در ایران بود تا حکومتی شکل بگیرد که شعار اصلی آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

"مجید منعمی" روز جمعه به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ جهت تعیین نوع حکومت فراهم شد و تنها ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت اکثریت قریب به اتفاق (۹۸.۲ درصدی) ملت ایران در انتخاباتی سراسری و بی نظیر در تاریخ، ساختار سیاسی اجتماعی ایران تغییر کرد و جمهوری اسلامی مستقر و رسما تایید شد.

وی اظهار داشت: در روز پربرکت ۱۲ فروردین، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز، پس از گذشت قرن‌های زیاد دگرباره نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان متجلی شد.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی و در آغاز قرن پانزدهم و در سال ۱۴۰۱ که با تدبیر ولی امر مسلمین و رهبر عظیم‌الشان امت اسلام، حضرت آیت اله العظمی امام خامنه‌ای به عنوان سال تولید، دانش‌ بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، بی‌تردید ملت سرفراز ایران و مسوولان نظام جمهوری اسلامی در این شرایط حساس با مجاهدت، تلاش و کوشش مضاعف، توان و اعتقاد خود به ولی امر مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی را با دوری از هرگونه اختلاف و تفرقه به کار می گیرند و با حفظ استقلال ملی و وحدت حول محور ولایت فقیه، نسبت به تحقق شعار سال، تلاش می کنند.

منعمی افزود: باید با کار شبانه روزی و جهادی شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در عرصه‌های گوناگون کشور باشیم و بار دیگر به "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" و عزت و شرف، اقتدار و وحدت ملی " رای آری" داده تا افتخاری دوباره در دفتر خاطرات ایران اسلامی ثبت گردد.

وی با تبریک و تهنیت این روز بزرگ به مردم مومن ، ولایی و انقلابی شهرستان بروجرد به ویژه خانواده‌های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین با تلاش، همدلی و انسجام مردم و مسئولین در راستای تحقق سیاستهای نظام و انقلاب و دولت مردمی دکتر رئیسی، در سال جدید برگ زرین دیگری را به ارمغان آورده و گام های محکم و موثری برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک