رییسی اعتقاد عملی به استفاده از جریانات مختلف سیاسی دارد


رییسی اعتقاد عملی به استفاده از جریانات مختلف سیاسی دارد

تهران_ایرنا_نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور اعلام کرد که از اقشار و جریانات مختلف برای پیشبرد امور استفاده می‌کند و اثبات کرد که اعتقاد عملی به این حرف خود دارد.

آرا شاوردیان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در جمع مردم خرمشهر و صدور پیام نوروزی از این محل اقدامی جدید و همچنین قابل تحسین و پسندیده بود.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خرمشهر اقشار مختلف مردم از قومیت‌های مختلف خوزستان در جلسه با رئیس جمهور در آستانه سال نو حضور داشتند، افزود: رئیس جمهور اعلام کرد که از اقشار مختلف و جریانات مختلف برای پیشبرد امور استفاده می‌کند و اثبات کرد که اعتقاد عملی به این حرف خود دارد.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور معتقد است که برای رفع مشکلات و پیشبرد امور از ظرفیت‌های موجود در کشور باید استفاده کرد و این اظهارنظر پسندیده است.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی بر خلاف روسای جمهور پیشین که مشکلات کشور را به گردن دولت‌های قبل می‌انداختند، بدون پرداختن به این گونه مسائل صراحتاً عنوان می‌کند که باید برای رفع مشکلات کشور از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

شاوردیان با اشاره به عملکرد دولت در شش ماه گذشته خاطرنشان کرد: واکسیناسیون عمومی یکی از اقدامات مهم دولت آقای رئیسی بود که این اقدام باعث بازگشت آرامش به جامعه شد.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم دولت آقای رئیسی در ۶ ماه گذشته ایجاد ارتباط با کشورهای همسایه بود، سوآپ گازی سه جانبه یکی از ثمرات ارتباطات دولت سیزدهم با کشورهای همسایه است.

شاوردیان خاطرنشان کرد: عضویت دائم ایران در پیمان شانگهای و همچنین ارتباطات دو جانبه با کشورهای منطقه از دیگر اقدامات مهم دولت آقای رئیسی است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژل مانیکور برای سلامت ناخن مضر است؟