رییس جمهور با یکی از استادان حوزه علمیه خراسان دیدار کرد


رییس جمهور با یکی از استادان حوزه علمیه خراسان دیدار کرد

مشهد-ایرنا- رییس جمهور در ادامه سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی، روز جمعه با آیت‌الله سید حسن مرتضوی از استادان برجسته و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایرنا، این دیدار در سومین روز از سفر آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و هیات دولت به خطه خورشید با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی صورت گرفت.

آیت الله مرتضوی از علمای برجسته مشهد، استاد درس خارج فقه و اصول فقه و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان است که مدتی در مشهد و قم و بیش از ۲۰ سال در نجف به تحصیل علوم حوزوی پرداخت و از سال ۱۳۵۸ با اقامت در مشهد، به تدریس دروس حوزه علمیه مشغول شده است.

رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در نخستین سفر استانی خود در سال جدید وارد استان خراسان رضوی شدند.

ریس جمهور را در این سفر وزرای کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و راه و شهرسازی و نیز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همراهی کرده‌اند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !