بیانیه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی


بیانیه سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی

اهواز - ایرنا - سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، با صدور بیانیه‌ای این روز را ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا در این بیانیه آمده است، یوم اله ۱۲ فروردین روز احقاق حق و پیروزی دین بود، روزی که افسون ساحران جادوگر، و تلاش خناسان وسوسه گر باطل گشت، روزی که آتش افروخته شده از سوی جهان خواران نمرود سیرت، به باغستان پرثمر و پُرسود جمهوری اسلامی بدل گردید و صلای «بَردا و سلاما» شعله‌های ملتهب کینه توزی‌ها را به نفع حق و در خدمت خلیل زمان، رهبر کبیر انقلاب فرو نشاند.

این بیانیه افزوده است: یوم اله ۱۲ فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادیخوانه تاریخ بشری است که می‌توان به جرات آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست.

"یوم اله ۱۲ فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان است"

این بیانیه می‌افزاید: ملت آگاه آزاده و فهیم ایران اسلامی به درستی در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با رای قاطع آری و حداکثری خود به نظام بزرگ ایران بود مهر تایید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیت دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سپاه ولیعصر(عج) خوزستان این روز بزرگ و تاریخ ساز را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان (ارواحنا لمقدمه الفداء)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مردم سربلند و با بصیرت و وفادار این سرزمین تبریک و تهنیت عرض کرده و با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر و شهدای گرانقدر این راه،ضمن تجدید بیعت، مصمم است در این عهدی که با ملت بزرگ بسته است با تدبیر و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های گوناگون گوهرگونه کشورمان بر اقتدار و اعتلای روز افزون میهن اسلامی بیفزاید.

روز ۱۲ فروردین در تقویم ایران روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده و تعطیل رسمی است. در همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی در ایران ۹۸٫۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی رای "آری" دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟