شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت


شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

یاسوج- ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمدبه هزار و 122 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

محمد غلام نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۵۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۴ نفر مبتلای قطعی و هشت

نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۵ هزار و ۷۶۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

غلام نژاد با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: از ۱۴۹ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر ورپید تست است حدود ۳۶ درصد موارد مثبت بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد که در شرایط تعطیلات به خصوص در ایامی که مسافرت ها زیاد شده است حتما دستورالعمل ‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا رعایت شود.

وی استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست.

وی گفت: لازم است نوبت‌های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز