ساخت انیمیشن بر اساس کتاب کودکانه دن براون


ساخت انیمیشن بر اساس کتاب کودکانه دن براون

کتاب کودکانه دن براون، خالق «کد داوینچی»، به زودی در قالب انیمیشن ساخته می‌شود. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، نخستین کتاب کودک دن براون خالق «کد داوینچی» وارد دنیای انیمیشن می‌شود. مترو گلدوین‌مایر و آکیوا گلدزمن نویسنده برنده اسکار، در حال نوشتن فیلمنامه‌ای بر مبنای کتاب تصویری دن براون یعنی «سمفونی وحش» هستند. […]

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، نخستین کتاب کودک دن براون خالق «کد داوینچی» وارد دنیای انیمیشن می‌شود.

مترو گلدوین‌مایر و آکیوا گلدزمن نویسنده برنده اسکار، در حال نوشتن فیلمنامه‌ای بر مبنای کتاب تصویری دن براون یعنی «سمفونی وحش» هستند.

این کتاب تصویری که ۲ سال پیش منتشر و به کتابی پرفروش برای کودکان بدل شد، نوشته دن براون است و سوزان باتوری تصویرپردازی آن را انجام داده است. داستان کتاب درباره شخصیتی بازیگوش به نام مائسترو ماوس است که به یک ارکستر موسیقی که شباهتی با دیگر ارکسترها ندارد، سر می‌زند. هریک از اعضای این ارکستر، یک حیوان متفاوت است.

از این انیمیشن به عنوان یک تجربه موسیقایی فانتزی یاد شده است.

دن براون که خالق کتاب‌های پرفروشی چون «کد داوینچی» است، با این پروژه بار دیگر اقتباس از کتابش را تجربه می‌کند، زیرا گلدزمن نویسنده فیلمنامه کد داوینچی نیز بود که توسط مترو گلدوین‌مایر در سال ۲۰۰۶ ساخته شد. دن براون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار تولیدکنندگان این فیلم حضور داشت و یک قطعه موسیقی از ساخته‌های خودش نیز در کنار موسیقی متن فیلم استفاده شد.

گلدزمن برای فیلمنامه «یک ذهن زیبا» در سال ۲۰۰۲ برنده اسکار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در