نوروز امن در پایتخت/ رئیس پلیس: هیچ مشکل امنیتی در پایتخت نداشته‌ایم


نوروز امن در پایتخت/ رئیس پلیس: هیچ مشکل امنیتی در پایتخت نداشته‌ایم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی همه توان و امکانات و تلاش خود را بکار بستیم تا خدشه ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد نشود و شهروندان گرانقدرمان در...

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی همه توان و امکانات و تلاش خود را بکار بستیم تا خدشه ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد نشود و شهروندان گرانقدرمان در پایتخت بتوانند با آرامش خاطر و اطمینان به مسافرت بروند، اظهار داشت: در روزهای پایانی اسفند ماه با تشکیل قرارگاه امام علی علیه السلام به صورت روزانه تدابیر و تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی برای ثبیت و حفظ امنیت و انضباط و آرامش شهروندان و جلوگیری از سوی استفاده سارقان و مجرمان اعلام و اجرا شد.

وی افزود: در این مدت طرح های مختلف انتظامی از جمله طرح تشدید مقابله با سارقان و مالخران و جمع آوری معتادان متجاهر و اجرای گشت‌های هدفمند با آنالیز جغرافیا و زمان وقوع جرایم مختلف و همچنین در حوزه ترافیکی طرح برخورد و مقابله با سرعت زیاد با توجه به خلوتی معابر و اتوبان ها که می‌توانست بسیار خطر آفرین باشد اجرا شد.

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه از همه توان خود را پای کار آورده‌ایم تا خدشه ای به امنیت و آرامش شهروندان وارد نشود، گفت: طرح نوروزی در پایتخت با قدرت و کیفیت انجام شد.

وی با تاکید براینکه نوروزی توامان با امنیت و آرامش را سپری کردیم، افزود: در تعطیلات نوروزی گشت های پیاده،موتوری و خودرویی بصورت محسوس و نامحسوس در حوزه تهران بزرگ بطور شبانه روزی در حال ماموریت و انجام وظیفه بودند و بحمدالله با تلاش های صورت گرفته هیچگونه مساله و مشکل انتظامی، ترافیکی و امنیتی خاصی در پایتخت نداشته ایم.

سردار رحیمی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و اینکه مراسم مناجات در طول این ماه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از ساعت 24 تا دو بامداد با حضور مداحان و سخنرانان مطرح کشوری هیئت مکتب الزهرا سلام الله علیها اجرا و این مراسم از شبکه دو سیما بصورت مستقیم پخش خواهد شد ، بیان داشت:تمهیدات لازم ترافیکی، انتظامی اندیشیده شده است و همچنین گشت های اماکن در حوزه بازدید از اصناف در این مدت فعالیت بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر