2 دختر 14 ساله در استخر کشاورزی روستای نردین میامی غرق شدند


2 دختر 14 ساله در استخر کشاورزی روستای نردین میامی غرق شدند

شاهرود - ایرنا - بخشدار کالپوش میامی گفت: 2 دختر 14 ساله ساکن روستای نردین این بخش در استخر ذخیره آب کشاورزی غرق شده و جان خود را از دست دادند.

براتعلی بیات عصر شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: پیکر بی جان این ۲ دختر حدود ساعت ۱۵ با جستجوی والدین پیدا شد.
وی با اشاره به اینکه در ۲راهی نردین کلاته گیمیش این حادثه رخ داده است، ابراز داشت: غرق شدن در استخرهای آب کشاورزی هر ساله تلفاتی را درپی دارد که اکثر آنان را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.
بخشدار کالپوش ادامه داد: با وجود توصیه‌ها و تذکرهای فراوان در خصوص خطر غرق شدن در استخرهای ذخیره آب کشاورزی شاهد چنین حوادثی در سطح شهرستان هستیم.
وی اظهار داشت: به دلیل رعایت نشدن اصول ایمنی اعم از فنس‌کشی، تابلو شنا ممنوع و داشتن طناب ایمنی هر از گاهی شاهد مرگ جوانان و نوجوانان هستیم که به دلیل آشنا نبودن با فن شنا جان خود را در این استخرها از دست می‌دهند.
بیات با بیان اینکه استخرهای ذخیره آب کشاورزی به صورتی ساخته می‌شوند که بر خلاف استخرهای سیمانی پله‌ یا لبه‌ای برای خروج ندارند، افزود:خانواده‌ها باید نسبت به این موضوع دقت کافی داشته و اجازه ورود فرزندان خود را به استخرهای کشاورزی ندهند.
بخش کالپوش با یک شهر و ۱۱ روستا و جمعیتی حدود ۲۰ هزارتن از جنوب به شهر میامی، شمال به جنگل گلستان و گالیکش، از شرق به شهرستان‌های گرمه و جاجرم خراسان شمالی و از غرب به بخش بسطام و خوش ییلاق متصل است.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی