گاف مضحک عضو نشریه اکیپ درباره لژیونرهای ایران ؛ فقط 3 تا !


گاف مضحک عضو نشریه اکیپ درباره لژیونرهای ایران ؛ فقط 3 تا !

مشاور نشریه اکیپ فرانسه در خصوص وضعیت لژیونرهای تیم ملی ایران دچار اشتباه عجیبی شد و مدعی شد فقط 3 لژیونر در ایران وجود دارد. نوشته گاف مضحک عضو نشریه اکیپ درباره لژیونرهای ایران ؛ فقط 3 تا !...

گاف مضحک عضو نشریه اکیپ درباره لژیونرهای ایران ؛ فقط ۳ تا !

مشاور نشریه اکیپ : تیم ملی ایران تنها 3 لژیونر در اروپا دارد
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 18:20
گاف مضحک عضو نشریه اکیپ درباره لژیونرهای ایران ؛ فقط 3 تا !

مشاور نشریه اکیپ فرانسه در خصوص وضعیت لژیونرهای تیم ملی ایران دچار اشتباه عجیبی شد و مدعی شد فقط ۳ لژیونر در ایران وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مشاور نشریه اکیپ فرانسه در خصوص وضعیت لژیونرهای تیم ملی ایران دچار اشتباه عجیبی شد.

به گزارش پارس فوتبال، مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شب گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم‌ های انگلیس، آمریکا و یک تیم از میان سه کشور ولز، اسکاتلند و اوکراین هم‌گروه شده است.

شب گذشته مراسم قرعه کشی به‌صورت زنده از شبکه‌های سر‌تا‌سر جهان پخش شد که در این میان اظهارنظر مشاور معتبرترین مجله فرانسه نیز خبرساز شد.

گرگوری اشنایدر که به‌عنوان مشاور مجله معتبر اکیپ فرانسه کار می‌کند، پس از مشخص شدن قرعه گروه دوم این رقابت‌ها درباره تیم ملی ایران گفت:

انگلیس شانس نخست صعود از این گروه است. درباره تیم دوم نیز باید بگویم که تنها ۳ بازیکن ایرانی در اروپا بازی می‌کنند. به نظر من آنها قادر به رقابت با تیم ملی آمریکا نیستند و سهمیه تیم دوم بین آمریکا و تیم برنده پلی‌آف است.

این اظهارات اشنایدر با واکنش‌های کاربران ایرانیِ فرانسوی زبان در فضای مجازی نیز همراه شد. یکی از صفحات ایرانی به زبان فارسی در این خصوص نوشت:

اگر توییت من را دیدید، تیم ملی ایران ۱۵ بازیکن دارد که در اروپا بازی می‌کنند و نه ۳ بازیکن. بروید چند بازی دوستانه ایران را قبل از جام جهانی تماشا کنید، مجله اکیپ هم هزینه آن را برای شما هم حساب می‌کند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا