جنایت های خانوادگی سال 1400 / قتل عام هشت نفر به خاطر مواد مخدر


سال 1400 دارای قتل‌ عام کمتری نسبت به سال‌های قبل‌تر بود، اما دو جنایت هولناک این سال با قتل 16 نفر به پایان رسید. شانزدهم فرودین اولین قتل عام خانوادگی در شهرک اندیشه اهواز به ثبت رسید.

مرد ۵۰ ساله ساعت ۶:۳۰ صبح به خانه همسر اولش در یکی از محلات اهواز رفت. بعد از دقایقی داد و فریاد همه اعضای خانواده بلند شد، اهالی محل فکر کردند زن و مرد میانسال مثل همیشه دعوا دارند به همین خاطر کسی جدی نگرفت تا اینکه دقایقی بعد صدای رگبار تمام کوچه را پر کرد. کسی جرات نزدیک شدن به خانه مرد میانسال را نداشتند تا اینکه دقایقی بعد زن همسایه وارد کوچه شد و فواد را دید که سوار بر خودرو ۴۰۵ از محل فرار کرد.

با حضور اهالی محل در خانه، آن‌ها با اجساد خونین افراد داخل خانه همسایه روبرو شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. با حضور پلیس در محل مشخص شد هشت عضو خانواده بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده اند. بررسی‌های بیشتر نشان می‌داد یکی از مقتولان زن اول فواد بود، اما به دلیل اختلافات با خانواده اش زندگی می‌کرد و مرد ۵۰ ساله همسر دیگری نیز دارد. در همین حال شدت اصابت گلوله‌ها از میزان خشم داماد خانواده حکایت داشت.

در ادامه، تحقیقات برای شناسایی داماد جنایتکار آغاز شد، اما هیچ ردی از او به دست نیامد. چند ساعت بعد از محله کوت عبدالله به پلیس خبر رسید مرد میانسالی با اسلحه خودکشی کرده است. با حضور ماموران مشخص شد مرد میانسال همان فواد است که ساعتی بعد از جنایت به زندگی اش پایان داده است تا با مرگش پرونده نخستین قتل عام خانوادگی سال ۱۴۰۰ بسته شود.

قتل عام هشت نفر به خاطر مواد مخدر

یازدهم خرداد با کشف هشت جسد در خانه‌ای در محله نوبت زاهدان، راز قتل عام فجیع بر ملا شد. با حضور ماموران در محل، جسد ۶ کودک و دو زن کشف شد. تمام مقتولان با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند.تحقیقات پلیس نشان داد پدر خانواده به خاطر مواد مخدر در زندان است و چند روز قبل از جنایت به مرخصی آمده است و ۴۸ ساعت قبل به زندان بازگشته است. بررسی‌های اولیه نشان داد پدر خانواده هیچ نقشی در جنایت ندارد، اما شاید سرنخ جنایت در دستان پدر باشد برای همین به زندان رفته و تحقیقات از او را شروع کردند.

مرد جوان با اظهار بی اطلاعی از قتل اعضای خانواده اش مدعی شد: من چندی قبل در معامله مواد مخدر شرکت کردم، اما پشیمان شدم و خودم را معرفی کردم و در حال طی کردن دوره حبسم هستم. چند روز قبل هم به مرخصی رفتم و دوباره به زندان بازگشتم. نمی‌دانم چه کسی این بلا را سر خانواده ام آورده است.

با تحقیقات بیشتر رد پای قاتل کشف و پسر ۲۶ ساله دستگیر شد. او که از قاچاقچیان به نام مواد مخدر بود به قتل اعتراف کرد و گفت: با پدر خانواده معامله مواد کردم و بعد او خودش را به زندان معرفی کرد و پول نداد. به خانه او رفتم تا مواد را پیدا کنم که چیزی پیدا نکردیم. با کشتن اهالی خانه و بهم ریختن آنجا سعی کردیم قتل را سرقت جلوه دهیم، اما چند روز بعد دستگیر شدیم.با اعترافات پسر جوان به جنایت هولناک، تحقیقات بیشتر انجام و پرونده به دادگاه ارسال شد.

منبع: حوادث

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی