بقاع متبرکه امامزادگان «سید ابراهیم» و «سید اسدالله» علیهماالسلام میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری


بقاع متبرکه امامزادگان «سید ابراهیم» و «سید اسدالله» علیهماالسلام میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری

طرح نوروزی آرامش بهاری در طول ایام نوروز در بقعه متبرکه امامزادگان «سید ابراهیم» و «سید اسدالله» علیهماالسلام شهرستان بهمئی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» امروز در بازدید از بقعه متبرکه امامزادگان «سیدابراهیم» و«سید اسدالله» علیهماالسلام شهرستان بهمئی، گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در طول ایام نوروز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این بقعه متبرکه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از این بقعه متبرکه به همراه حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی، اظهار کرد: تکمیل شبستان بقعه متبرکه امامزادگان «سید‌ابراهیم» و «سید اسدالله» علیهماالسلام از برنامه های ویژه عمرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این بقعه متبرکه است.

وی افزود: بقاع متبرکه میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری، بنا بر موقعیت جغرافیایی جهت پذیرایی از مسافران آماده شده‌اند.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی با اشاره به اینکه در سال‌جاری با توجه به بهبود شرایط بهداشتی و گذر از قله ابتلا به کرونا و همچنین تمهیدات ستاد ملی مقابله با کرونا برای انجام سفرهای نوروزی شاهد افزایش چشمگیر سفرها در سراسر کشور و به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، گفت: مسافران نیز توجه ویژه‌ای به حضور در بقاع متبرکه و امامزادگان دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در طرح نوروزی آرامش بهاری، پذیرایی، اسکان و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در بقاع متبرکه در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اجرای هر چه بهتر این طرح، از اسفندماه آغاز شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت امنا، خدام و مبلغین بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد در طول اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری، گفت: بقاع متبرکه امامزادگان «سید ابراهیم» و «سید اسدالله» علیهما السلام سالانه ملجاء هزاران محب اهل بیت علیهم السلام هستند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !