کشف انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در تهران


کشف انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف یک میلیون و 88 هزار و 460 قطعه لوازم الکتریکی قاچاق به ارزش 300 میلیارد ریال از یک انبار در جنوب تهران خبر داد.

کشف انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در تهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار "حمید هداوند" گفت: ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشرافیت و رصد هوشمندانه خود از دپوی تعداد زیادی لوازم الکتریکی قاچاق در انباری در محدوده خیابان " فدائیان اسلام" مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در این عملیات ماموران این پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید و یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۶۰ لوازم الکتریکی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی کشف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ارزش اموال مکشوفه از این انبار را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این راستا یک نفر شناسایی و به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سردار هداوند اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس امنیت اقتصادی تهران به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا