آلگری: اینتر حداقل تا امشب مدعی قهرمانی است


آلگری: اینتر حداقل تا امشب مدعی قهرمانی است

مکس آلگری، سرمربی یووه، معتقد است که اینتر هنوز شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی سری A دارد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یکشنبه شب در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ ایتالیا در چارچوب هفته سی و یکم باید در ورزشگاه خانگی خود برابر اینتر به میدان برود.
میلان در حال حاضر با 66 امتیاز در صدر جدول این لیگ قرار دارد، ناپولی با 63 امتیاز دوم است، اینتر با 60 امتیاز سوم و یووه با 59 امتیاز در رده چهارم ایستاده است، هرچند نراتزوری یک بازی کمتر از دیگر تیم‌ها انجام داده است.
آلگری در آستانه برگزاری این بازی حساس در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« اینتر هنوز مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیاست و حداقل تا پایان بازی برابر یوونتوس هم از شانس زیادی برای فتح این جام برخوردار است.»

آلگری: اینتر حداقل تا امشب مدعی قهرمانی است


این مربی ایتالیایی درباره این که چه تیمی شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی این فصل دارد گفت:« مشخصا میلان عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشته و ناپولی هم چنین شرایطی دارد. فکر می‌کنم قهرمان لیگ از بین این سه تیم خواهد بود.»
یوونتوس با عملکرد خوبی که در هفته‌های اخیر داشته موفق شده که فاصله ایجاد شده بین خودش و سایر تیم‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد اما آلگری همچنین حاضر نیست که تیمش را جز مدعیان به حساب بیاورد.
این در حالی است که آنها تنها هفت امتیاز با صدرنشین فاصله دارند و هشت بازی تا پایان فصل باقی مانده اما با این که بعضی بازیکنان یووه به احتمال کسب عنوان قهرمانی اشاره دارند اما او در برابر این موضوع مقاومت می‌کند.
سرمربی بیانکونری درباره هدف این تیم در فصل جاری گفت:« ما می‌دانم که در تلاش هستیم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوریم. هنوز امتیازهای بسیاری مانده که باید جمع کنیم و باید در طول این مسیر متمرکز بمانیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دست رد انگلیس به سینه نتانیاهو درباره سپاه پاسداران