دمای هوا در استان بوشهر سه تا پنج درجه افزایش می‎ یابد


دمای هوا در استان بوشهر سه تا پنج درجه افزایش می‎ یابد

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از امروز دمای هوا در این استان بین سه تا پنج درجه سانتیگراد افزایش پیدا می‌کند.

پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افزایش دما تا اواسط هفته جاری در استان حکمفرما خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بندر دیر با ۴۱ درجه بیشترین میزان دما را داشت که این میزان برای فروردین ماه در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت اهرم، برازجان، کنگان و عسلویه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد را در استان بوشهر داشتند و بهرگان شهرستان دیلم با ۱۳ درجه کمترین میزان دما را تجربه کرد.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز تا روز سه شنبه شرایط جوی و دریایی آرامی در سطح استان و بر روی سواحل برقرار باشد.

مساعدی عنوان کرد: پیش بینی می شود روز چهارشنبه در سواحل مرکزی و جنوبی استان سرعت وزش باد شمال غربی به طور نسبی افزایش یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری گاهی غبار محلی و در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۶ تا ۲۶ گاهی ۳۲ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۷ بامداد، مد اول دریا ساعت ۱۰:۱۰، جزر دوم ساعت ۱۷:۱۲ و مد دوم ساعت ۲۲:۴۴ خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان